رایان گراونبرخ از علت انتخاب بایرن مونیخ و رد پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد صحبت کرد.

به منچستر نرفتم چون به بایرن قول داده  بودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تابستان شلوغ و پرحاشیه را سپری می‌کند. اخبار مربوط به جدایی رابرت لواندوفسکی مدت‌هاست که باعث آزار هواداران بایرن شده با این حال باشگاه مونیخی توانسته در آرامش، ستاره‌هایی چون رایان گراونبرخ، سادیو مانه و نصیر مزراوی را به‌خدمت بگیرد. 

انتقال گراونبرخ ماه گذشته رسمی شد و این هافبک جوان از آژاکس به جمع مونیخی‌ها پیوست. او از منچستریونایتد هم پیشنهاد داشت و اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ قصد داشت شاگرد سابق خود در آژاکس را به‌خدمت بگیرد اما انتخاب گراونبرخ بایرن مونیخ بود.

هافبک ملی‌پوش هلندی بایرن با تایید این موضوع و در مورد علت رد پیشنهاد منچستر یونایتد گفت:« منچستر یونایتد باشگاه بزرگی است، اما قبلا هم گفته‌ام که من حس خوبی به بایرن مونیخ داشتم و به آن‌ها قول نیز داده بودم. انتخاب من خیلی سریع صورت گرفت.»

گراونبرخ ادامه داد:« من با یولیان ناگلزمان(سرمربی) و حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی) دیدار کردم و از برنامه‌ای که آن‌ها برای من داشتند، تاثیر مثبتی گرفتم. آژاکس هم به من پیشنهاد تمدید قرارداد خوبی داده بود و اگر بایرن مونیخ نبود، آنجا می‌ماندم. می‌دانم که در بایرن مونیخ چه انتظاراتی از من دارند؛ اما استرسی ندارم. به توانایی‌هایم ایمان دارم و هر روز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا مهره‌ای تاثیرگذار و مفید باشم.»