اسکات مک تومینای، هافبک جوان منچستریونایتد تاکید کرد خرید بازیکنان جدید به سود این تیم خواهد بود.

واکنش جالب هافبک یونایتد به احتمال جذب  دی یونگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی نمانیا ماتیچ و پل پوگبا در فصل تابستان امسال، احتمالا اسکات مک تومینای از ابتدای فصل بعد نقش مهم تری در ترکیب منچستریونایتد ایفا خواهد کرد. اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا به اولدترافورد شنیده شده و اسکات مک تومینای مدعی شد بازیکنان یونایتد تلاش می کنند شرایط را برای ستاره های جدید تیم خوب رقم بزنند.

اسکات مک تومینای گفت: "البته هرجا که در فوتبال بازی کنید، انتقاداتی وجود خواهد داشت. باید بدانید که ما به تازگی دو هافبک خود را از دست داده‌ایم، بنابراین احتمالا مجبور خواهیم بود شرایط دشواری را متحمل شویم. 

احتمال ورود فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا در تابستان امسال؟ من هیچ نظری در مورد بازیکنان جدیدی که وارد رختکن یونایتد می شوند، ندارم. شاید چهار، پنج، شش بازیکن دیگر به باشگاه منچستریونایتد بیایند، بنابراین من نمی توانم در مورد اینکه چه کسی راهی باشگاه می شود یا چه افرادی فصل بعد در یونایتد بازی می کنند، نظر بدهم. این کار من نیست و علاقه ندارم در این رابطه حرف بزنم. اما می‌دانم که ما قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم که بازیکنان جدید احساس خوبی دارند، بدیهی است که این به ما کمک می‌کند تا تیم بهتری باشیم و من مطمئن هستم حضور بازیکنان جدید در تیم مفید خواهد بود."