گری نویل به مدیران منچستریونایتد هشدار داد که تعلل بیشتر در بازار نقل و انتقالات باعث عقب افتادن آنها از رقبا خواهد شد، عقب ماندگی که جبران نخواهد شد.

تعلل یونایتد در نقل و انتقالات، نگران‌کننده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل با انتقاد از تعلل منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات می‌گوید این تعلل زمان طلایی اریک تن‌هاخ برای بازسازی شیاطین سرخ را از او می‌گیرد و باعث عقب افتادن یونایتد از دیگر رقبا می‌شود. عقب‌ماندگی‌ای که دیگر جبران نخواهد شد.

نویل که از ستاره‌های سابق یونایتد است می‌گوید این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی مشکل دارد. این در حالی است که بعد از منصوب شدن اریک تن‌هاخ هلندی به‌عنوان سرمربی جدید، انتظار می‌‌رفت شاهد فعالیت گسترده باشگاه در نقل و انتقالات باشیم. درحالی‌که یونایتد به پل پوگبا، جسی لینگارد و نمانیا ماتیچ اجازه داده اولدترافورد را به‌عنوان بازیکن آزاد ترک کنند تا این لحظه خبری قطعی از خرید چهره‌های برجسته مخابره نشده و همه صحبت‌ها در حد شایعه بوده.

گری نویل می‌گوید از این نگران است که با توجه به جذب ستاره‌های بزرگی مثل ارلینگ هالند و داروین نونیز، توسط منچسترسیتی و لیورپول، فاصله یونایتد با این دو باشگاه حتی بیشتر از فاصله‌ای بشود که در حال حاضر وجود دارد.

توییت گری نویل

ستاره سابق یونایتد در حساب توییتری خود نوشت:" می‌دانم در اوایل پنجره نقل و انتقالات هستیم ولی وقتی می‌بینم یونایتد نمی‌تواند کارش را پیش ببرد نگران می‌شوم. بقیه آماده و مجهز به نظر می‌رسند ولی یونایتد نمی‌تواند راه بیفتد. اریک تن‌هاخ باید هر چه سریعتر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد تا بتواند آنها را قالب‌ریزی کند. جمع‌شدن دیرهنگام بازیکن‌ها کار را برای او سخت‌تر می‌کند. امیدوارم به‌زودی اتفاق بیفتد".

نگرانی گری نویل در حالی ابراز می‌شود که شایعات زیادی درباره خریدهای احتمالی یونایتد مطرح است. شایعاتی که اکثر آنها درباره ستاره‌های هلندی است که گویا تن‌هاخ به بازی‌شان علاقه‌مند است. مهم‌ترین این شایعات به جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک هالندی بارسلونا برمی‌گردد.