در غیاب امید عالی شاه و کمال کامیابی نیا این علیرضا بیرانوند بود که مراسم ابتدای بازی با نساجی را برگزار کرد.

اولین کاپیتانی غیر رسمی بیرانوند در پرسپولیس (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی سومین بازی دوستانه پیش فصل خود را برگزار کرد که در این دیدار امید عالیشاه از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و کمال کامیابی‌نیا نیز به دلیل مصدومیت بازی را از دست داد تا علیرضا بیرانوند به عنوان کاپیتان سرخپوشان مطرح شود.

این در شرایطی است که پس از خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال و بازگشت بیرانوند، فهرست کاپیتانی پرسپولیس چندان مشخص نیست و یحیی گل‌محمدی باید کاپیتان‌های تیمش را معرفی کند.

امید عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد و تنها یک و نیم فصل برای خدمت سربازی راهی تراکتور شد تا با 8 سال حضور در جمع سرخپوشان باسابقه‌ترین باشد. کمال کامیابی‌نیا نیز 7 فصل در پرسپولیس حضور داشته و بازمانده نخستین لیست خرید برانکو ایوانکوویچ است.

وحید امیری 5 فصل در پرسپولیس بازی کرده و در 34 سالگی، بالاتر از سایرین کاپیتان سوم این تیم خواهد بود. این در حالی است که نفرات بعدی سیامک نعمتی، علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی هستند که شاید سوال اصلی در مورد سابقه حضور آنها در تیم پرسپولیس باشد.

سیامک نعمتی از لیگ هفدهم در جمع قرمزها بازی می‌کند و پنج فصل در ترکیب این تیم حضور داشته و یک سال سابقه بیشتر نسبت به علیرضا بیرانوند دارد. او همچنین 157 بار در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته تا با انجام بیست و پنج بازی بیشتر نسبت به بیرانوند، کاپیتان چهارم قرمزها لقب بگیرد.

مهدی ترابی نیز سه فصل کامل در پرسپولیس حضور داشته و باتوجه به شرایط، احتمال دارد او هم در طول فصل بازوبند کاپیتانی را در اختیار بگیرد.