درحالی‌که هواداران منچسترسیتی نگران مصدومیت ارلینگ هالند، خرید بزرگ تابستانی باشگاه هستند؛ پپ گواردیولا درباره علت تاخیر در انجام اولین بازی او با پیراهن این تیم توضیح داد.

هالند مشکلات جزئی داشت؛ نمی‌خواهیم ریسک کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره جدید نروژی منچسترسیتی، در دیدار دوستانه اخیر این تیم مقابل کلوب آمه‌ریکا غایب بود. بعد از این غیبت هواداران سیتی نگران گلزن نروژی شده و سوالات زیادی درباره مصدومیت او مطرح کردند.

ارلینگ هالند که امسال تابستان با قراردادی 61 میلیون دلاری از بوروسیا دورتموند راهی منچسترسیتی شد تا این لحظه نتوانسته اولین بازی‌اش را با پیراهن سیتی انجام دهد. پپ گواردیولا، سرمربی این تیم، به نگرانی‌های هواداران پاسخ داد و گفت ستاره نروژی مشکلاتی جزئی داشته و هدف از بازی ندادن به او در مقابل حریف مکزیکی، ریسک نکردن کادر فنی بوده است.

سیتیزن‌ها که خود را برای شروع فصل جدید آماده می‌کنند قصد ندارند برای زودتر به میدان فرستادن هالند دست به ریسک غیرلازم بزنند. هالند فصل گذشته که در دورتموند بازی می‌کرد در مقاطعی از فصل با مصدومیت مواجه شد. طبق اعلام منچسترسیتی او باید تا بازی دوستانه بعدی مقابل بایرن مونیخ منتظر بماند.

گواردیولا امروز در تگزاس، در مصاحبه‌ای با خبرنگاران به موضوع غیبت ارلینگ هالند در دیدار دوستانه قبلی اشاره کرد و گفت:" ارلینگ برای بازی بعدی آماده خواهد بود. او مشکلاتی جزئی داشت. باید ببینیم چه می‌شود. ارلینگ در دو جلسه تمرینی اخیر با ما تمرین کرد ولی ما نمی‌خواهیم دست به ریسک غیرلازم بزنیم. یک فصل طولانی در پیش است".