مدیر تیم فوتبال شهر خودرو اعلام کرد که هنوز مشخص نیست این تیم فصل بعد قرار است به چه صورتی اداره شود.

 سید صالحی: آینده  شهر خودرو فعلا معلوم نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودروی مشهد، غرق در مشکلات مختلف، پای به لیگ بیست و یکم گذاشت و به قدری اندوخته کمی برای نیم فصل دوم داشت که کام‌بک قابل توجه سیدعباسی و شاگردانش در دور برگشت هم کارساز نبود. این تیم به عنوان یکی از تیم های سقوط کننده از لیگ برتر، امسال باید در لیگ یک به میدان برود.

ادامه مشکلات فصل گذشته باعث شده تا این بار حیات تیم شهرخودرو به خطر بیفتد. هنوز مشخص نیست که مشهدی ها اصلا فصل بعد تیم‌داری خواهند کرد یا خیر. این سوال مهمی است که سیدمهدی سیدسالحی، امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ آن گفت: معلوم نیست! هستیم تا ببینیم چه می شود ولی فعلا خبری نیست.

او در مورد اینکه آیا با این اوصاف یعنی مشهد تیم داری نمی کند؟ تاکید کرد: بحث مشهد نیست. چند هفته پیش گروهی از اعضای هیئت مدیره راهی مشهد شده و صحبت هایی با مسئولان استانی آن شهر انجام دادند. صحبت در این مورد بود که یا کسی را پیدا کنند که تیم را بخرد، یا اینکه مشارکت کنند و به هر حال کمک کنند تا تیم داری کنیم. اعضای هیئت مدیره بعد از بازگشت از مشهد، هیچ گونه جوابی نگرفتند. حالا منتظریم ببینیم که باشگاه چه تصمیمی می گیرد.

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در لیگ بیست و یکم در خصوص استخدام مربیان خارجی توسط چند تیم لیگ برتری گفت: مربی خارجی مثل بازیکن خارجی، عین هندوانه در بسته می ماند. باید ببینیم کدام یک از این مربیان می توانند خود را با شرایط وفق داده و کار کنند. مثل فصل نقل و انتقالات، باید منتظر بمانیم تا لیگ شروع شود و ببینیم تفکرات مربیان چگونه است. آن موقع می توانیم نظر بدهیم. ساپینتو، مورایس و بردیف مربیان کارنامه داری هستند ولی باید عملکرد آنان را در زمین ببینیم. مثل جابجایی بازیکن، اسم مهم نیست بلکه مهم تاثیرگذاری روی تیم است.

سیدصالحی در مورد اتفاقات اخیر راجع به نیمکت تیم ملی هم فدراسیون را مقصر دانسته و افزود: به نظر من جز اینکه فوتبال مملکت را زیر سوال بردیم، اتفاق دیگری رخ نداد. ما کمیته فنی تشکیل داده و از نفرات رزومه داری چون ابراهیم قاسمپور، اصغر مدیرروستا و پرویز مظلومی دعوت کردیم ولی نتیجه این بود که این پیشکسوتان مقابل مردم قرار گرفتند. این نشان دهنده تصمیم گیری غیرفوتبالی ها برای فوتبال است. من عاجزانه از وزیر ورزش می خواهم که فوتبال را به دست فوتبالی ها برسانند. یکسری از افراد که در هیئت رئیسه تصمیم می گیرند، فوتبالی نیستند و اصلا درکی از آن ندارند.

کمیته فنی با اسکوچیچ پدرکشتگی ندارد. این کمیته با توجه به آمارها و ضعف مدیریتی که در بازی ها از این مربی دیده بود این طرز تفکر را در مورد او داشت. مگر می شود زمان صبحانه و خوابیدن آزاد باشد، این نشان دهنده ضعف اسکوچیچ است. از آن طرف این مربی اعتراضی به لغو پی در پی بازی ها نداشت. این هم نشان می دهد که او واقعا از نظر جایگاهی و مدیریتی ضعف دارد. درست است که اسکوچیچ نتایج خوبی گرفت و آمار خوبی داشت ولی مربیگری یک پکیج است و باید چندین شاخصه را باهم داشته باشی. کمیته فنی هم بر اساس این آمار گفت که اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی خورد. خود هیئت رئیسه گفته بود که هر چه کمیته فنی بگوید ولی کمیته نظر داد اما هیئت رئیسه گفت نه بماند! اگر قرار بود اسکوچیچ بماند برای چه دو هفته روح و روان مردم را بازی دادید. این نشان دهنده بی ثباتی در فدراسیون فوتبال است.