باشگاه بارسلونا قصد دارد یک بازیکن بزرگ دیگر را در این پنجره تابستانی به خدمت بگیرد.

ولخرجی ادامه دارد؛ بارسا در فکر ستاره بعدی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد بارسا و هزینه‌های صورت گرفته از سوی آنها برای جذب بازیکنان جدید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی جنجال بسیاری را به دنبال داشته است. 

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده است که مدیران این باشگاه در حال برنامه‌ریزی خرید ستاره بعدی هستند که ممکن است بسیار گرانقیمت باشد. 

این روزنامه خبر داده که بارسا به صورت جدی خواهان جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی است. این هافبک هجومی تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد اما روزنامه فرانسوی اکیپ پیش از این ادعا کرده بود که سیتی آماده است تا مجوز جدایی این ملی‌پوش پرتغالی را با 80 میلیون یورو صادر کند. 

این باعث می‌شود که سیلوا به گرانقیمت‌ترین بازیکن بارسا در این تابستان تبدیل شود. او همچنین یکی از گرانقیمت‌ترین بازیکنان این پنجره نقل و انتقالات بین تمامی لیگ‌های اروپایی نیز خواهد شد. پیش از این اورلین شوامنی با 80 میلیون یورو از موناکو به رئال، ماتیس دی‌لیخت با 67 میلیون یورو از یوونتوس به بایرن مونیخ، داروین نونیز با 75 میلیون یورو از بنفیکا به لیورپول و ارلینگ هالند با 75 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی منتقل شده‌اند.

بارسلونا در این تابستان و تا امروز 127 میلیون یورو هزینه کرده که با توجه به شرایط این باشگاه باورنکردنی است. رافینیا با 58 میلیون یورو از لیدز، ژول کنده با 50 میلیون یورو از سویا و روبرت لواندوفسکی با 45 میلیون یورو از بایرن به این تیم منتقل شده‌اند. تنها فروش قابل توجه آنها نیز فیلیپه کوتینیو با 20 میلیون یورو به استون ویلا بوده است. 

این باشگاه برای تامین هزینه‌هایش مجبور به فروش 25 درصد از حق پخش تلویزیونی 25 سال آینده‌اش به شرکت سیکس استریت به مبلغ 500 میلیون یورو شده است و هزینه خرید بازیکنان جدیدش را به این شکل تامین کرده است. 

با این حال نباید فراموش کرد که این باشگاه تنها در صورتی می‌تواند برای جذب سیلوا اقدام کند که فروش فرانکی دی‌یونگ با مبلغی نزدیک به 60 میلیون یورو نهایی شود.