ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، از مدیران منچستریونایتد خواست که قیمت مدنظرشان برای فروش این بازیکن را اعلام کنند.

خشم مدیر برنامه رونالدو: قیمت او را اعلام کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های مندس برای جدا کردن رونالدو از یونایتد و پیدا کردن باشگاهی جدید برای این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد. 

این بازیکن پرتغالی پیش‌تر در تمرینات پیش فصل شیاطین سرخ حاضر نشده بود و به همراه دیگر هم تیمی‌هایش به تور تایلند و استرالیا هم نرفت اما در نهایت هفته گذشته بار دیگر به منچستر برگشت تا با اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید، دیدار کرده و تمریناتش را زیر نظر این مربی آغاز کند. 

او در بازی روز یکشنبه برابر رایو وایه‌کانو در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما بین دو نیمه تعویض شد و این اتفاق باعث ناراحتی او شد، تا جایی که پیش از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد. 

همین اتفاق باعث شده است که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره این که او همچنان به دنبال جدایی از این باشگاه است انجام شود.

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که مندس که در روزهای اخیر بارها و بارها جلساتی را با مدیران یونایتد برگزار کرده است، از روند پیشرفت مذاکرات به هیچ وجه راضی نیست و از این باشگاه خواسته که قیمت مدنظرش برای فروش او را به صورت علنی مطرح کند تا او بتواند پیشنهاداتی که برای خرید او ارائه شده را بررسی کند و یکی از آنها را به باشگاه متصل کند. 

این در حالی است که مدیران یونایتد پیش از این بارها تاکید کرده‌اند که به هیچ وجه حاضر به فروش این ستاره پرتغالی نیستند و باور دارند که او می‌تواند مهره کلیدی آنها برای فصل آینده باشد اما مندس همچنان امیدوار است که تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات، این بازیکن را از اولدترافورد دور کند.