جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، امیدوار است که بتواند آرتور ملو را در این تابستان به جمع بازیکنانش اضافه کند.

تماس گتوزو با ستاره سابق بارسا: به والنسیا بیا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مدیران والنسیا اختیارات بسیاری را به گتوزو داده‌اند تا بتواند پروژه ورزشی مدنظرش را در این باشگاه پیاده کند. 

این مربی ایتالیایی قصد دارد نقاط ضعف تیمش را در این پنجره نقل و انتقالاتی از میان بردارد و به همین دلیل با آرتور ملو تماس گرفته است تا از او بخواهد که پیشنهاد والنسیا را قبول کند.

این هافبک سابق بارسلونا جایی در ترکیب و برنامه‌های مکس آلگری برای فصل آینده ندارد و مدیران یوونتوس نیز آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، این بازیکن را بفروشند.

روزنامه اسپانیایی مارکا با تایید خبر تماس گتوزو با این بازیکن، مدعی شده است که صحبت‌های مطرح شده بین این دو نفر تاثیر قابل توجهی روی سرعت مذاکرات جذب آرتور خواهد داشت و این مربی ایتالیایی توانسته او را به خوبی برای پیوستن به والنسیا متقاعد کند. 

سرمربی والنسیا در واقع سعی کرده است که نقش این بازیکن را در ترکیب تیمش در فصل آینده برای او توضیح دهد و ماموریت‌هایی را که قرار است برعهده او گذاشته شود، مطرح کرده است. 

گفته می‌شود گتوزو از آرتور خواسته که با حضور در والنسیا به رهبر خط میانی این تیم تبدیل شود و از تجربیات ارزشمندی که در طول دوران حضورش در بارسا و یوونتوس کسب کرده است استفاده کند. 

با این حال، نزدیکان به این هافبک یوونتوس می‌گویند که او هنوز پاسخی به پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه اسپانیایی نداده است و در حال بررسی دقیق شرایط است. 

رسانه‌های ایتالیایی پیش از این اعلام کرده بودند که والنسیا آماده است تا نیمی از دستمزد این بازیکن را در این انتقال قرضی پرداخت کند که مبلغ قابل توجهی در بین بازیکنان این تیم نیز به حساب می‌آید.