در کنار مخالفت باشگاه بولونیا با انتقال مارکو آرناتوویچ به منچستریونایتد، یکی از دلایل انصراف باشگاه انگلیسی از این پرونده مخالفت شدید هواداران یونایتد بوده است.

مخالفت شدید هواداران یونایتد با خرید آرناتوویچ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه هواداران منچستریونایتد دریافتند که باشگاه‌شان در تلاش است مارکو آرناتوویچ، مهاجم اتریشی باشگاه بولونیا، را به خدمت بگیرد موج شدیدی از انتقاد به راه انداختند و از باشگاه خواستند به دنبال جذب او نباشد.

منچستریونایتد مدتی بود که برای خرید این ستاره باتجربه بولونیا تلاش می‌کرد ولی خبر این تلاشها از روز یکشنبه این هفته رسانه‌ای شد. ریچارد آرنولد، مدیر ارشد اجرایی شیاطین سرخ، امروز تایید کرد که پیامهای متعددی از سوی هواداران دریافت کرده که همگی خواهان انصراف باشگاه از خرید آرناتوویچ بودند.

اریک تن‌هاخ زمانی تصمیم گرفت برای جذب مهاجم اتریشی اقدام کند که یونایتد نتوانست سه گزینه قبلی او برای تقویت خط حمله را به خدمت بگیرد. گزینه‌های قبلی تن‌هاخ عبارت بودند از داروین نونیز، آنتونی و بنجامین ششکو. سه مهاجمی که مشخص شد قطعا راهی اولدترافورد نخواهند شد.

بر اساس گزارش‌ها هواداران یونایتد برای مخالفت با خرید آرناتوویچ دو دلیل عمده داشتند. اولین دلیل آنها شهرت مهاجم اتریشی به استفاده از کلمات نژادپرستانه بوده است. دلیل دوم هواداران یونایتد این است که آرناتوویچ به عنوان یک فوتبالیست 33ساله نمی‌‌تواند خرید قابل قبولی باشد. تلاش برای انتقال ستاره اتریشی نشان می‌دهد یونایتد تنها قصد دارد در کوتاه‌مدت پاسخی به درخواست سرمربی‌اش بدهد بدون اینکه به فکر سالهای آینده باشد.

رسانه‌های انگلیسی تایید کردند با اینکه مخالفت مدیران بولونیا با رقم پیشنهادی منچستریونایتد، که 8 میلیون یورو عنوان شده بود، نقش مهمی در کنار کشیدن یونایتد از پرونده داشت ولی مخالفت هواداران هم در تصمیم باشگاه تاثیر قابل توجهی داشته است.