به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم نهائی‌شان را درباره سرمربی فصل آینده این تیم گرفته‌اند.

تصمیم نهائی یونایتد؛ تن هاخ در یک قدمی اولدترافورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد پس از اخراج اوله گونار سولسشر از نیمکت این تیم به دنبال یافتن گزینه مطمئنی برای فصل آینده بوده و نام‌های بسیاری در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. 

رالف رانگنیک در چند هفته اخیر به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده داشته و تا پایان فصل نیز همراه شیاطین سرخ خواه بود اما مذاکرات برای انتخاب سرمربی فصل آینده همچنان ادامه داشته است. 

حالا منابع نزدیک به آژاکس و اریک تن هاخ به اسکای اسپورت اطلاع داده‌اند که توافق اصلی بین این مربی هلندی و مدیران یونایتد انجام شده و گفته می‌شود که مذاکرات بر سر قیمت پرداختی به آژاکس ادامه دارد. 

این در حالی است که یونایتد هرگونه مذاکره رسمی را رد کرده و مطرح کردن چنین موضوعاتی در رسانه‌ها را غیر اصولی خوانده است. 

این باشگاه همچنین تاکید کرده که با هیچکس بر سر امضای قرارداد مربیگری به توافق نرسیده و روند بررسی گزینه‌های مدنظر این تیم همچنان ادامه دارد. 

تن هاخ هنوز یک سال دیگر با آژاکس قرارداد دارد اما اسکای اسپورت مدعی شده که رابطه بسیار خوب بین این دو باشگاه باعث شده که مذاکرات خیلی سریع پیش برود و این باشگاه هلندی مشکلی با جدایی سرمربی‌اش و انتقال او به اولدترافورد نداشته باشد. 

نام تن هاخ که در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی روی نیمکت آژاکس داشته بارها در کنار نام یونایتد به گوش رسیده بود و او جز مربیانی بود که از همان ابتدای جدایی اوله گونار سولسشر به عنوان گزینه جانشینی این مربی نروژی مطرح می‌شد. 

این در حالی است که مائوریسیو پوچتینو نیز جز گزینه‌های اصلی شیاطین سرخ به حساب می‌آمد اما مذاکرات با پاری سن ژرمن برای یونایتد بسیار دشوارتر بود. علاوه بر این غرامت جدایی 1.7 میلیون پوندی تن هاخ به نسبت بند جدایی 15 میلیون پوندی پوچ بسیار پایین‌تر بود.