در پایان بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر ویارئال، ماریو هرموسو با هواداران افراطی این تیم درگیر شد.

اوج تنش و دعوا؛ درگیری مدافع اتلتیکو با افراطی‌ها (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در هفته نخست لالیگا، ختافه را با سه گل شکست داده بود، شب گذشته در ورزشگاه خود بازی را با دو گل به ویارئال واگذار کرد. کمتر کسی تصور می‌کرد که تیم آماده اتلتیکو برابر میهمانش مغلوب شود اما اولین شکست فصل برای تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه به ثبت رسید.

بازی در دقایق پایانی بسیار پرتنش شد. بعد از گل جرارد موره‌نو، شادی گل خاص او باعث خشم بازیکنان اتلتیکو شد و درگیری مختصری بین بازیکنان دو تیم صورت گرفت. پس از سوت پایان بازی هم شاهد درگیری عجیب ماریو هرموسو، مدافع اتلتیکو، با هواداران افراطی این تیم بودیم. هرموسو که از فحاشی‌های هواداران به آنتوان گریزمان عصبانی بود، به این مساله اعتراض کرد اما افراطی‌ها در پاسخ، گذشته رئالی هرموسو را به او یادآور شدند که همین مساله خشم او را بیشتر کرد.

هرموسو به سمت جایگاه هواداران افراطی اتلتیکو رفت و با وجود دخالت اعضای کادر فنی و تدارکات اتلتیکو، در نهایت خود را به آنها رساند. اما قبل از اینکه اتفاق تلخی رخ بدهد، با دخالت پلیس و نیروهای امنیتی ورزشگاه این مساله ختم به خیر شد.

لازم به ذکر است که هرموسو محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید است ولی پس از جدایی از این باشگاه ابتدا به اسپانیول رفت و از سه سال پیش هم برای اتلتیکو بازی می‌کند.