یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ترجیح می‌داد امسال تابستان به جای کاسیرو، فرانکی دی یونگ را به تیمش منتقل کند.

 تن هاخ از یونایتد  دی یونگ را می‌خواست نه کاسمیرو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان شایعات زیادی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، به منچستریونایتد مطرح بود اما مذاکرات طولانی دو باشگاه در نهایت به نتیجه نرسید و مدیران یونایتد نتوانستند با پیشنهادات خود بلوگرانا را قانع کنند که اجازه سفر دی‌یونگ به منچستر را صادر کنند.

بارسلونا برای دی‌یونگ قیمتی 85 میلیون یورویی تعیین کرده بود و یونایتد علاوه بر اینکه این مبلغ را بالا می‌دانست حاضر نبود زیر بالای دستمزد بالایی برود که دی‌یونگ می‌خواست. دی‌یونگ به شیاطین سرخ گفته بود در صورتی به این انتقال رضایت می‌دهد که هر هفته 400هزار یورو دریافت کند.

از سوی دیگر اما رئال مادرید برای انتقال کاسمیرو به یونایتد به مراتب منعطف‌تر از بارسا ظاهر شد. این بود که خیلی طول نکشید که مذاکرات به نتیجه برسد و ستاره کهنه‌کار برزیلی با قراردادی 72 میلیون یورویی راهی اولدترافورد شود.

روزنامه اسپانیایی آ ‌اس امروز در گزارشی مدعی شد اریک تن‌هاخ ترجیح می‌داد دی‌یونگ را در تیمش داشته باشد و با انتقال کاسمیرو چندان موافق نبود. با اینکه مدیران یونایتد امسال تابستان به جز جذب دی‌یونگ همه خواسته‌های سرمربی هلندی‌شان را اجابت کردند اما تن‌هاخ از کمبود بازیکن باکیفت در خط میانی تیمش ناراحت است. یونایتد اخیرا چند ستاره خط میانی از جمله پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، جسی لینگارد و خوان ماتا را از دست داده است.