روی کاستا، رییس باشگاه بنفیکا، معتقد است که حفظ داروین نونیز و نفروختن او به لیورپول برای این باشگاه غیرممکن بوده است.

روی کاستا: نفروختن نونیز به لیورپول غیرممکن بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از بنفیکا جدا شد و با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به لیورپول پیوست تا رکورد نقل و انتقالاتی این باشگاه را از آن خود کند. 

انتظارات از این بازیکن بسیار بالاست اما او تا به حال موفق نشده است خودش را در ترکیب لیورپول ثابت کند و همین موضوع انتقادهایی را از او به همراه داشته است. 

این انتقادها زمانی اوج گرفت که لیورپول در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 1-4 برابر ناپولی شکست خورد و این ستاره اروگوئه‌ای نتوانست کمکی به تیمش برای بهبود این شرایط انجام دهد. 

کاستا در گفتگو با بی تی وی در پاسخ به سوالی درباره فروش نونیز اظهار داشت:« ما در حال صحبت درباره یکی از گرانقیمت‌ترین نقل و انتقالات تابستانی هستیم. ما هنوز در حال برون رفت از شرایط شیوع جهانی ویروس کرونا هستیم که آسیب زیادی به بازار فوتبالی زد. فروش بازیکنی با قیمت 75 میلیون یورو و بند پاداش 25 میلیون یورویی کار آسانی نیست.»

او با اشاره به علاقه این بازیکن به حضور در لیورپول گفت:« فروش داروین کاملا حساب شده بود. هیچ شرایطی برای حفظ او در این تیم وجود نداشت. این کار کاملا غیرممکن بود، خصوصا به خاطر مبلغی که ما به خاطر فروش او دریافت می‌کنیم و در عین حال پیشنهاد مالی جذابی که به خود او از سوی لیورپول شده بود.»