قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، گفت: بعید می‌داند که حریف صربستانی مبارزه فینالش در مسابقه بعدی از دور مقدماتی بالا بیاید، اما به دنبال جبران این شکست خواهد بود.

واکنش قهرمان المپیک به خداحافظی احتمالی بنا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا گرایی در مورد باختش در فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان، اظهار داشت: ان‌شاءاله جبرانش می‌کنم، برای برد 8 هیچ روی تشک رفتم و ذهنم درگیر این مسئله بود که باختم. با طلا جبرانش خواهم کرد.

وی که در سومین فینال متوالی نتوانست مثل المپیک و جهانی 2021 طلایی شود، ادامه داد: واقعا حیف شد! اما حتما در مسابقات بعدی که مسابقات جهانی 2023 است، جبران می‎کنم تا به المپیک 2024 پاریس ختم شود و آنجا دوطلایی شوم.

قهرمان جهان در سال 2021 در مورد اینکه گفته شد فرنگی‌کاران از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتند، تاکید کرد: شرایط هر کسی با نفر دیگر فرق می‌کرد، شرایط وزنی هم تعیین‌کننده بود. من وزن بیشتری کم می‌کردم، بین 5-6 کیلوگرم کم کردم. شرایط وزنی من جوری بود که ماه‌ها در رژیم بودم، به نظرم رژیم به من بیشتر فشار آورد، اینکه بالاخره باید تمرکزم روی وزنم بود هم در باخت تاثیر داشت. جای جبران هست، صددرصد این کار را انجام خواهم داد.

وی در مورد حریف صربستانی‌اش که در فینال برنده شد، گفت: البته فکر نمی‌کنم این صربستانی در مسابقات بعدی اصلا از دور مقدماتی بالا بیاید، بالاخره اینجا تیم‌شان میزبان بود و تیم صربستان 4 طلا توانست بگیرد، اینها هم بود.

نایب‌ قهرمان سال 2022 وزن 67 کیلوگرم جهان در مورد اینکه آیا با توجه به کیلوهای زیادی که از وزن بدنش کم می‌کند، قصد تغییر وزن دارد؟، عنوان کرد: فعلا راجع به این مسئله تصمیم نگرفتم. منتظرم ببینم فدراسیون کشتی و حمید سوریان چه نظری دارند، از آنها مشورت می‌گیرم، نظر آنها برایم مهم است.

گرایی همچنین در خصوص خداحافظی محمد بنا در بلگراد از شاگردانش و احتمال جدایی‌اش از تیم ملی گفت: آقای بنا که فعلا خداحافظی رسمی نکرده و هنوز او سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی است و ما به عنوان سرباز منتظریم که چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود.

این قهرمان در خاتمه درباره استقبال مردم شیراز از مدال نقره‌اش تصریح کرد: مردم شیراز همیشه نسبت به ما لطف داشتند، بلافاصله بعد از بازگشت مراسم استقبال بود، از همین جا از همه آنها تشکر می‌کنم چراکه هم در برد و هم باخت کنار ما کشتی‌گیران هستند.