بر خلاف لیونل مسی و نیمار، کیلیان امباپه هرگز علاقه ای به همکاری در خط حمله با دو ستاره دیگر ندارد.

امباپه خودخواه است، مسی و نیمار نه! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این تصویر، آمار پاس های مهم ارسال شده توسط مثلث مشهور و گران قیمت مثلث MNM را نشان می دهد. آنچه در این تصویر قابل توجه بوده، این است که کیلیان امباپه حتی یک پاس کلیدی هم برای لیونل مسی و نیمار ارسال نکرده است. این واقعیت بیانگر رقابت طلبی این ستاره فرانسوی و البته تا حدی خودخواهی کیلیان امباپه در ترکیب پاری سن ژرمن است.

جالب اینجاست در این مدت لیونل مسی پنج و نیمار سه پاس گل برای این ستاره جوان ارسال کرده اند. در مجموع لیونل مسی در 11 بازی ابتدایی خود در این فصل شش گل زده و شش پاس گل به ثبت رسانده است. نیمار که بهترین شروع سال های اخیر خود را تجربه می کند، آمار 11 گل و 8 پاس گل را ارائه کرده است. اما آمار در مورد کیلیان امباپه کاملا متفاوت است؛ او در 9 بازی 10 گل به ثمر رساند و حتی یک پاس گل نیز نداده است.

تقویم تیم تحت رهبری کریستوف گالتیه در هفته های آینده دشوار و سرنوشت ساز بوده و می تواند نقشی کلیدی در سرنوشت این تیم در نیم فصل اول داشته باشد؛ سه بازی در لیگ یک و دو مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا. ابتدا پاری سن ژرمن در روز شنبه اول اکتبر میزبان نیس است. سپس آنها پنج روز بعد برابر بنفیکا و در لیسبون بازی می کند. پس از این دو دیدار، تیم فرانسوی بین هشت تا 10 اکتبر به مصاف ریمس رفته و چند روز و این بار در خانه با بنفیکا روبرو خواهند شد. همچنین در اواسط این ماه، مسابقه کلاسیک فوتبال فرانسه بین پاری سن ژرمن و مارسی برگزار خواهد شد که تاریخ آن دیدار یکشنبه 16 اکتبر تعیین شده است.