فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، بار دیگر نمایشی درخشان را در دیدار برابر الچه ارائه کرد.

والورده: نمی‌خواهم دلیل بازنشستگی آنجلوتی باشم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا در ورزشگاه خانگی الچه به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

گل اول این بازی را کریم بنزما در دقیقه ششم به ثمر رساند اما کمک داور ویدئویی آن را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد و پنج دقیقه بعد، این والورده بود که توانست دروازه حریف را باز کند و تیمش را با یک گل از آنها پیش بیاندازد. 

کارلو آنچلوتی پیش از این در اظهارنظری والورده را برای به ثمر رساندن 10 گل به چالش کشیده بود و این موضوع به سوژه جالبی بین او و این بازیکن تبدیل شده است. 

این ستاره رئال مادرید پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من برای تیم خوشحال هستم. آنچلوتی پیش از این گفته بود که من باید از رکورد 10 گل عبور کنم. تمرکزم روی انجام این کار است. این فشار خوبی است. من نمی‌خواهم دلیل بازنشستگی آنچلوتی باشم.»

او درباره سه گل مردود شده رئال در این بازی گفت:« باید به چنین اتفاقاتی در جریان بازی عادت کرد. این عجیب است، شما شادی پس از گل را انجام می‌دهید و فکر می‌کنید راحت شدید اما آنها یکی و سپس دیگری و دیگری را مردود می‌کنند. شرایط همین است.»

والورده درباره شرایط تیم در این بازی پس از پیروزی برابر بارسلونا اضافه کرد:« این بازی دشواری بود. هر بازی پس از پیروزی در یک بازی مهم دشوار است. اگر ما می‌خواهیم در همه رقابت‌ها به قهرمانی برسیم، باید در تمامی دیدارها برنده باشیم.»