ویرژیل فن دایک، مدافع تیم ملی هلند، به عملکرد این تیم در جام جهانی 2022 افتخار می‌کند.

پنالتی زدن مقابل 80 هزار آرژانتینی سخت بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در شرایطی در ضربات پنالتی برابر آرژانتین شکست خورد که در آخرین دقیقه وقت عادی این بازی را به تساوی کشانده بود. ویرژیل فن‌دایک که پشت اولین پنالتی هلند قرار گرفت و البته امیلیانو مارتینز ضربه او را مهار کرد، مدعی شد آنها شرایط دشواری برابر خیل پرتعداد هواداران حریف داشتند و علیرغم این شکست نیز تیم ملی هلند عملکرد قابل احترامی در جام جهانی ارائه داده است.

ویرژیل فن‌دایک گفت:"ما در ضربات پنالتی شکست خوردیم و پذیرش این باخت برای ما دشوار خواهد بود. این مانند یک قرعه کشی است و شما می توانید بارها ضربات پنالتی را تمرین کنید و مغلوب شوید. ما خیلی در این رابطه تمرین کرده بودیم، اما امیلیانو مارتینز دو عکس العمل فوق‌العاده نشان داد و حالا ما از جام جهانی حذف شده ایم. ما از اعتماد به نفس کافی برخوردار بودیم، زیرا بارها پنالتی زدن را تمرین کرده بودیم.

اما شما نمی توانید در مقابل یک ورزشگاه مملو از تماشاگر با 80 هزار آرژانتینی پیروز شوید. این مانند یک قرعه‌کشی بود و ما شکست خوردیم. من برای ضربه زدن آماده بودم، اما این چیزها اتفاق می افتد و ممکن است هر بازیکنی پنالتی خود را خراب کند. ما شخصیت خود را نشان دادیم و من به این تیم واقعا افتخار می کنم. من خیلی ناراحتم و احساس می کنم که بچه هایم را ناامید کرده ام. ما به خانه می رویم و از این بابت بسیار ناراحت هستم. امیدوارم این احساس در هفته های آینده تغییر کند و حس غرور در ما دوباره زنده شود."