بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم به دلیل تجربه بالاتر می‌تواند برنده دربی باشد.

پیوس: پرسپولیس دربی را می‌برد چون ...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعاتی دیگر حساس‌ترین بازی فصل فوتبال ایران برگزار خواهد و استقلال و پرسپولیس در چارچوب دیدار رفت رقابت‌های لیگ بیست و دوم به مصاف هم می‌روند؛ دیداری که البته برای پرسپولیسی‌ها که با شرایط دشواری به این مسابقه رسیده‌اند، حال و هوای خاص‌تری دارد. یحیی گل‌محمدی در این مسابقه علاوه بر اینکه دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، با ترک ناگهانی اردوی تیم از سوی لوکادیا آقای گل مسابقات هم مواجه شده که باید دید سرمربی پرسپولیس چه راهکاری برای خروج از این بحران دارد.

با این حال فرشاد پیوس معتقد است که نبودن لوکادیا نمی‌تواند در پرسپولیس بحران ایجاد کند و در گفتگویی با "ورزش سه" ضمن تمجید از یحیی گل محمدی درباره آخرین شرایط سرخ‌ها اینطور صحبت می‌کند:« به نظرم پرسپولیس یکی از تیم های آسیاست. پرسپولیس تیم بازی‌های سخت هستند و جلو تیم‌های بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند. بازیکنان این تیم هم تجربه خیلی خوبی دارند که در این مسابقه داشتن این فاکتور بسیار کلیدی است.» 

او با تاکید بر فاکتور تجربه اضافه کرد:« در این بازی هر تیمی تجربه بازی داشته باشد می تواند برنده باشد چون این عامل بسیار پراهمیت است و می‌تواند بر سایر عوامل غلبه داشته باشد. پرسپولیس آماده بازی است که به امید خدا هم امتیاز بگیرد و هم صدر جدول بماند.» 

آقای گل سابق پرسپولیس گفت:« ما از پرسپولیس قهمرانی آسیا می‌خواهیم و برای رسیدن به این مهم همه باید دست به دست بدهیم.» 

او در ادامه حرف‌هایش به یک عامل برتری دیگر پرسپولیس پرداخت و بیان کرد:« نکته مهم دیگر در پرسپولیس این است که نیمکت خوبی دارد و در تمام نقاط زمین بازیکنان تاثیرگذاری دارد. این موضوع سبب می‌شود که مربی بتواند تعویض‌های مناسبی در جریان بازی برای تغییر یا حفظ روند تیمش داشته باشد.» 

پیوس در ادامه به نقش وحید امیری در تعیین نتیجه اشاره کرد و افزود:« وحید امیری مهره بسیار تاثیرگذاری است که باید نشان بدهد حقش بود در جام جهای بازی کند. علاوه بر امیری بازیکنانی داریم که خلاقیت بسیار خوبی دارند و می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.»

او در پایان بر این موضوع تاکید داشت که پرسپولیس نباید درگیر جدایی لوکادیا شود. پیوس در این مورد گفت:« لوکادیا بازیکن بسیار خوبی بود که مربی تا آخرین لحظه ای که در تیم بود بهترین استفاده را از او برد. رفتن او به هر حال خبر خوشی نیست ولی پرسپولیس بازیکنانی دارد که بتوانند خلا او را پر کنند. ضمن اینکه بهتر از او به پرسپولیس خواهد آمد.»