نمایش ضعیف سرخ یو را موس در بازی شب گذشته پی اس جی برابر لانس، بار دیگر موج انتقادات از سرخ یو را موس در فرانسه را شدت بخشید.

را موس دیگر به درد بازی‌های بزرگ نمی‌خورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ یک فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن در خانه تیم لانس با نتیجه 3-1 تن به شکست داد.

این بازی که اولین بازی دو تیم در سال جدید میلادی بود، شروعی توفانی و پرگل داشت. ابتدا فرانکوفسکی در دقیقه 5 گل نخست را برای لانس به ثمر رساند. تنها سه دقیقه بعد اوگو اتیکه کار را برای پاریسی‌ها به تساوی کشاند، اما میزبان سرسخت بار دیگر در دقیقه 28 توسط لوئی اوپندا پیش افتاد و الکسیس کلود موریس نیز در دقیقه 47 سومین گل لانس را به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی به ثبت رسید که پاری‌سن‌ژرمن از لحاظ آماری عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقیب خود داشت. PSG‌در این بازی بدون لیونل مسی و نیمار به میدان رفته بود. مسی در حال سپری کردن تعطیلات پس از جام جهانی است و نیمار به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی محروم بود.

در پایان بازی اکیپ به سرخیو راموس نمره ضعیف 3 داد و به شدت از این مدافع اسپانیایی انتقاد کرد. راموس که تا پایان فصل قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که قراردادش تمدید خواهد شد یا خیر، نمایش خوبی برابر لانس نداشت. اکیپ در انتقاد از کاپیتان سابق رئال نوشت:«راموس در ضدحملات سریع لانس همواره دچار مشکل می شد. او روی گل دوم لانس مقصر بود و نتوانست مانع رسیدن توپ به مهاجم لانس شود. در صحنه گل سوم نیز او بسیار کند عمل کرد. راموس در مقابل سرعت اوپندا اغلب کم می آورد و حالا با این سوال در مورد او مواجهیم که آیا راموس می تواند در بازی های مهم فصل، در بالاترین سطح ظاهر شود یا اینکه باید روی نیمکت بنشیند.»