کریستوف گال تیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردای این تیم مقابل آن ژه می‌گوید کی لیان امباپه حتی بدون بازوبند کاپیتانی هم در هر تیمی که حضور داشته باشد یک رهبر است.

امباپه با یا بدون بازوبند همیشه رهبر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پاری سن ژرمن فردا در لیگ یک فرانسه به مصاف آنژه می‌رود کریستوف گالتیه سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه درباره مسائل مختلف تیمش از تمدید قرارداد لیونل مسی گرفته تا شرایط کیلیان امباپه و تنش‌های ایجاد شده در فوتبال این کشور بعد از صحبتهای رئیس فدراسیون درباره زین‌الدین زیدان صحبت کرد.

پاری سن ژرمن فردا در حالی به مصاف آنژه می‌رود که قصد دارد نشان بدهد شکست غیرمنتظره مقابل لانس را به فراموشی سپرده است.

تمدید قرارداد لیونل مسی

می‌دانم مدیریت باشگاه با لئو در این باره صحبت کرده‌اند. ولی نمی‌دانم مذاکرات در چه مرحله‌ای است. لئو به نظر من در پاریس خوشحال است ولی باید دید او خودش را در ارتباط با پروژه پی‌اس‌جی کجا می‌بیند. باشگاه واقعا تمایل دارد قرارداد او را تمدید کند. کسی که با نمایندگان مسی مذاکره می‌کند لوئیس کامپوس است.

هوگو لوریس از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد. کیلیان امباپه در غیاب او کاپیتان خوبی برای تیم ملی و پاری سن ژرمن خواهد بود؟

من دیدیه دشان نیستم. ما وقتی می‌خواهیم کاپیتان انتخاب کنیم معمولا به تجربه و سن فکر می‌کنیم. مساله این است که آیا واقعا کیلیان 24 ساله است؟ من با امباپه درباره اینکه می‌خواهد کاپیتان باشد یا نه صحبت نکرده‌ام. ولی کیلیان حتی بدون بازوبند چه در زمین و چه در رختکن رهبر است.

واکنش شما به صحبتهای نوئل لوگرائه درباره زیدان

زیدان یک بازیکن استثنایی و یک مربی بزرگ بوده و مطمئنم همه برای او احترام قائلند. صحبتهایی که شد واکنش‌های شدیدی به دنبال داشت. زیدان چهره محترمی است و لیاقتش را دارد.

نظر شما درباره توییت کیلیان امباپه در دفاع از زیدان؟

بله، در رسانه‌ها دیدم. کیلیان آدم بالغی است که با سبک و سیاق خودش نظرش را مطرح کرده. کلمات او متعلق به خودش است. اینکه کیلیان از زیدان حمایت کرده برای من عجیب نیست. او برای زین‌الدین زیدان احترام زیادی قائل است.