یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تیمش فورا به تقویت نیاز دارد ولی او با توجه به شرایط فعلی بعید می‌بیند در پنجره زمستانی بازیکنی جدید به لیورپول اضافه شود.

کلوپ: لجوج نیستم، با این تیم تا 2050 ادامه نمی‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه شکستی فاجعه‌بار مقابل برایتون داشت و اختلافش با چهار تیم صدر جدول به 10 امتیاز رسید.

یورگن کلوپ که این روزها با فشارهای شدیدی مواجه است در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب لیورپول مقابل ولورهمپتون این ادعا که او و لیورپول در بازار نقل و انتقالات لجبازی می‌کنند را رد کرد و گفت می‌داند تیمش فورا به تقویت نیاز دارد.

لیورپول در پنجره زمستانی فعلی کودی خاکپو را با قراردادی 50 میلیون دلاری از آیندهوون به خدمت گرفته ولی کلوپ چندی پیش گفته بود معتقد نیست همه مشکلات تیمش در بازار نقل و انتقالات حل شدنی باشد.

تیم یورگن کلوپ فردا در یک بازی تکراری جام حذفی به مصاف ولوز می‌رود. دیدار هفته پیش دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید. کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه به سوالات متعددی درباره نقل و انتقالات زمستانی تیمش پاسخ داد.

سرمربی لیورپول به خبرنگاران گفت:" فکر کنم مشکل از زبان انگلیسی من باشد چون شما این سوالها را دوباره و دوباره می‌پرسید و این در حالی است که من قبلا چندین بار جواب آنها را داده‌ام.

ما هم به خرید بازیکن فکر می‌کنیم و اینطور نیست که در بازار لجوج باشیم. من فکر نمی‌کنم با این بچه‌ها می‌توانم تا سال 2050 ادامه بدهم. اگر بدانیم راه‌حل ما در بازار است و البته خرید بازیکن شدنی باشد حتما خرید خواهیم کرد. در اینکه فعلا عملکردی کمتر از حد انتظار داریم هیچ شکی نیست. ولی من نمی‌توانم اینجا بنشینم و همه چیز را سرزنش کنم. عملکرد درست تیم وظیفه من است و این اولین کاری است که باید انجام بدهم.

این تنها کاری است که من می‌توانم انجام بدهم و باید انجام بدهم. هر سال شرایط از همین قرار است. در هر کنفرانس خبر‌ی‌ای که شرکت می‌کنم از شما می‌خواهند درباره نقل و انتقالات سوال کنید. بله ما گزینه‌های محدودی داریم و بازیکنانی با قرارداد داریم که فعلا مصدوم هستند. اگر آنها در خدمت تیم بودند شرایط متفاوت می‌شد".

کلوپ که در حال حاضر چند ستاره مهم تیمش از جمله داروین نونیز، دیوگو ژوتا و لوئیس دیاز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد پیشتر گفته بود که منطقی نیست زمانی که بازیکنانش مصدوم می‌شوند به جای آنها بازیکن جدید خریداری کند.