خود لین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.

مورد عجیب ستاره آرژانتینی در منچسترسیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در نقش بستن ستاره سوم روی پیراهن تیم ملی آرژانتین نمی‌توان نقش خولین آلوارز را انکار کرد. او در کنار لیونل مسی، انزو فرناندز و دیبو مارتینز، از بهترین‌های آرژانتین در جام جهانی بود. مهاجم سابق ریورپلاته که در تابستان به سیتی پیوست، شب گذشته در تساوی 1-1 سیتی برابر لایپزیش روی نیمکت بود و به میدان نرفت. 

او در سه بازی برابر آرسنال، ناتینگهام فارست و استون ویلا نیز تنها دو دقیقه بازی کرده بود که مربوط به بازی برابر فارست می‌شود. آخرین بار خولین در شکست 1-0 برابر تاتنهام در ترکیب ثابت بود، ولی زوج او و ارلینگ هالند بی‌اثر و ناتوان بود و بعد از آن آلوارز از ترکیب سیتی خارج شد. 

پس از جام جهانی خولین در 6 بازی سیتی نیمکت‌نشین بوده و تنها در چهار بازی ثابت به میدان رفته است. دو گلی هم که در این مقطع به ثمر رسانده در بازی‌هایی بوده که او در ترکیب ثابت قرار داشته است.

سیتی بازی‌های سخت و فشرده‌ای پیش‌رو دارد و درحالی‌که هالند هم دو بازی متوالی در امر گلزنی ناکام مانده، پپ به خولین آلوارز بازی نداده است. خولین در 18 بازی فصل سیتی در لیگ برتر 616 دقیقه بازی کرده و چهار گل زده است. در مجموع او در 29 بازی 9 گل به ثمر رسانده و باید دید چه زمانی به ایده‌های پپ باز می‌گردد.