لئان درو پری را، مهاجم جدید پرسپولیس، روزهای وحشتناک خود را با اخراج برابر سپاهان تکمیل کرد.

تکمیل فاجعه: حرکت باورنکردنی ستاره پرسپولیس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی غیرمنتظره یورگن لوکادیا در تاریخ 28 آذر و در شب دربی بود که پرسپولیس تقریبا دو ماه را بدون مهاجم نوک بازی کرده و البته در این مدت نتایج خوبی هم گرفت. شیخ دیاباته به ندرت شرایط بازی کردن داشته و مهدی عبدی نیز از روزهای اوج به دور بود تا یحیی گل محمدی در چند بازی متوالی بدون مهاجم تخصصی تیمش را به میدان بفرستد.

اما بعد از حدود دو ماه و مطرح شدن نام‌های فراوان بود که قرمزپوشان بالاخره موفق به جذب یک مهاجم جدید شده و با لئاندرو پریرا، بازیکن 31 ساله و برزیلی به توافق دست یافتند. علی‌رغم رزومه قابل قبول این بازیکن، دوران حضور لئاندرو پریرا در ترکیب پرسپولیس چندان خوب آغاز نشد و او اولین بار و در جریان شکست مقابل هوادار در تهران برای این تیم به میدان رفت.

در ادامه لئاندرو پریرا در دقایق پایانی بازی حذفی مقابل سپاهان یک فرصت تک به تک فوق العاده را از دست داده و البته خوش شانس بود که تیمش با برتری اصفهان را ترک کرد. روند ناکامی مهاجم جدید پرسپولیس در گلزنی ادامه یافت، اما باز هم یحیی گل محمدی این بازیکن را جلوتر از عیسی آل کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته در ترکیب ثابت بازی حساس در لیگ مقابل سپاهان قرار داد.

این اولین کارت زرد پریرا بود که بعد از چند اعتراض متوالی و به غیرحرفه ای ترین شکل ممکن نصیب این بازیکن شد.

لئاندرو پریرا در دقایق ابتدایی روی محمد کریمی مرتکب خطا شده و در ادامه به علت اعتراض شدید از پیام حیدری کارت زرد گرفت. این بازیکن به شکل عجیبی از ابتدای بازی به تصمیمات داور معترض بوده و رفتاری عصبی در زمین از خود نشان داد. اما در دقایق پایانی نیمه نخست بود که لئاندرو پریرا با یک تکل عجیب و خشن و البته کاملا بی مورد، میلاد زکی پور را متوقف کرد و دیگر به نظر می‌رسید پیام حیدری چاره ای جز اخراج این مهاجم باتجربه ندارد.

این بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیسی بود که دقایقی بعد پورعلی گنجی را نیز به علت آسیب دیدگی از دست داده بود. لئاندرو پریرا در حدود یک ماه اخیر و در جریان چند مرتبه حضور در ترکیب پرسپولیس، اصلا مهاجم قابل قبولی نشان نداده و حالا نیز با این اخراج بی مورد در این بازی حساس، کار قرمزپوشان برای کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول را بسیار دشوار کرد. با ادامه این روند، لئاندرو پریرا می تواند لقب بدترین خرید لیگ برتر را در پایان فصل از آن خود کند.

تصاویر: امیرحسین خیرخواه

پیام حیدری به خاطر این خطا چاره ای جز اخراج پریرا نداشت و او در اواخر نیمه اول تیمش را 10 نفره کرد

یک بازی دیگر نیز برای خرید جدید پرسپولیس تمام شد و هنوز پای پریرا به گلزنی باز نشده