جردن هندرسون معتقد است لیورپول نمایش مناسبی در مقابل چلسی از خود نشان داده است.

هندرسون: هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تنها سه روز بعد از شکست 4-1 در مقابل منچسترسیتی، قرمزهای لیورپولی شب گذشته در بازی معوقه از هفته هشتم در ورزشگاه استمفورد بریج به نتیجه 0-0 دست یافتند.

بعد از بازی جردن هندرسون در مصاحبه با اسکای گفت: که بازی سختی بود. هر دو تیم در سطح مورد انتظار خودشان نیستند ولی ما ری اکشن خوبی به بازی قبلی نشان دادیم. شما می‌توانستید عزم برای جبران باخت مقابل سیتی را در تلاش و دویدن بازیکنان ما احساس کنید. صادقانه بگویم عدم کیفیت مناسب در بازی تیمی ما مشهود است به خصوص در یک سوم هجومی تیم، به نظرم ما در گردش توپ عملکرد قابل قبولی داریم ولی در ارسال پاس نهایی و زدن شوت به سمت دروازه حریف ضعیف عمل می‌کنیم ولی من فکر می‌کنم در مجموع ما عملکر قابل قبولی داشتیم.

جردن هندرسون در مورد نقاط پیشرفت آنها نسبت به بازی قبل گفت: با وجود اینکه چلسی روی فرم قابل قبولی نیست ولی کلین شیت در خانه ی آنها هیچگاه کار آسانی نیست ولی ما به خوبی موفق به انجام آن شدیم، حالا وقت آن است که روی کارهای هجومی نیز تمرکز بیشتری بذاریم تا موفق به گلزنی نیز بشویم.

وی اضافه کرد: نه تنها دریافت 4 گل مقابل سیتی، بلکه عدم ثبات آنها در طول فصل باعث تاثیر منفی در روحیه تیمی ما شده است، ما باید کنار هم بایستیم و روی کارهای گروهی تمرکز بیشتری بکنیم. ما حرفه ای هستیم و به تمرینات بیشتر برای عوض کردن ریتم تیم در بازی‌های باقیمانده فصل ادامه میدهیم.

هدف و برنامه ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و تلاشی که ما امشب از خود نشان دادیم نیز برای رسیدن به همین موضوع بود ولی خب اگر میخواهیم بقیه بازیهای پیش رو را ببریم باید نقاط ضعف خود را تقویت کنیم به خصوص در بازی آینده مقابل آرسنال که در حال پرواز در صدر جدول لیگ برتر است.

لیورپول یکشنبه 20 فروردین ساعت 19 در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال خواهد بود که این بازی هم برای لیورپولی که به دنبال کسب سهمیه است و هم برای آرسنال که می‌خواهد یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود بسیار مهم و حائز اهمیت است.