کاپیتان نفتی می‌گوید چاره‌ای جز جنگیدن ندارند و تلاششان را برای بقا می‌کنند.

هر بار مجبور شدیم اعتراض کنیم تا پول بگیریم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با یک شکست خفیف در برابر مس رفسنجان، این شهر را ترک کرد.

این شکست در شرایطی رقم خورد که نفتی‌ها، عمده بازی‌های قبلی خود را با اختلاف گل واگذار کرده بودند تا تقریبا امید خود به بقا در لیگ را از دست داده باشند.

میثم نقی‌زاده، کاپیتان نفت، در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: "بازی خوبی انجام دادیم، آن هم جلوی تیم خوب آقای ربیعی. موقعیتی به تیم خوب حریف ندادیم. یک اتفاقی افتاد گل خوردیم و باید ببینیم برای بازی‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. "

او در مورد پنالتی‌ای که به ضررشان گرفته شد ادامه داد: "من صحنه را دقیق ندیدم. پنالتی به نظر نمی‌آمد و صحنه خاصی دیگری یادم نیست چون در جریان بازی بودم."

این بازیکن در خصوص اظهار نظر ربیعی مبنی بر اینکه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان از پرسپولیس سخت‌تر بود، گفت: "همیشه تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کنند تمام بازیکنانش انگیزه بالایی دارند. به خاطر همین شاید برای مربی تیم آن بازی راحت‌تر باشد. با اینکه رفسنجان مقابل پرسپولیس ده نفره شده بود، بازی خوبی انجام داد. من خودم که پرسپولیس بودم ۲۰ دقیقه اول تمام تیم‌ها اذیت می‌کردند، ‌وقتی گل اول را می‌زدی تازه شرایط بهتر می‌شد. از لحاظ فنی بخواهید حساب کنید، بازی خیلی خوبی مقابل مس انجام دادیم. تمام فضاها را بسته بودیم ولی روی یک اتفاق بازی را دادیم."

هافبک نفت در مورد اینکه شانسی برای بقا برای خودشان قائل هستند یا خیر عنوان کرد: "ما امیدواریم. باز هم می‌جنگیم. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. خیلی از تیم‌های بزرگ سقوط کرده‌اند. استیل آذین و پیکان با آن همه ستاره سقوط کردند. ما تلاش می‌کنیم‌ و‌ باقی‌اش دست خداست."

وی در مورد صحبت اشکش مبنی بر اینکه تمرین نکردن روی این تیم اثر منفی گذاشت، توضیح داد: "فوتبالیست همیشه باید به‌موقع تمرین کند، ولی همه اینها را نمی‌توانید از بازیکن ایراد بگیرید. ما برای هر دریافت پولی اعتراض می‌کنیم که پول بگیریم. باشگاه باید آنقدر حرفه‌ای باشد که سر وقتش پول بازیکن را بدهد. ما تا هفته دوازدهم ۱۴درصد گرفتیم، درحالی که قانونش این است بلافاصله بعد از عقد قرارداد باید ۲۰ درصد بگیرید. مدام‌ باید اعتراض می‌کردیم ‌تا پول بگیریم و ‌این ‌باعث می‌شود تیم آسیب ببیند."

نقی‌زاده در انتها یادآور شد: "بازیکنان ما از لحاظ کیفیتی بسیار خوب هستند و مطمئن باشید در ادامه در تیم‌های بزرگی بازی خواهند کرد."