یورگن لوکادیا سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی مقصد خود برای ادامه فوتبال را مشخص کرد.

لوکادیا کنار شیرهای آبی آرام گرفت! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس که در این تیم 9 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند، حالا و بعد از چند ماه بلاتکلیفی، سوپرلیگ چین را به عنوان مقصد جدید خود برگزیده تا همچنان در فوتبال آسیا به کار خود ادامه دهد.

درحالی‌که از چند روز پیش شایعه انتقال لوکادیا به سوپرلیگ چین در فضای مجازی منتشر شده بود، امروز سرانجام این بازیکن به صورت رسمی در کانگژو لاینز معارفه شد تا به خرید جدید این تیم آبی‌‍‌پوش چینی تبدیل شود.

نکته جالب اینکه باشگاه کانگژو، این مهاجم سابق برایتون را به شکلی عادی رونمایی کرده و در کنار 7 خرید دیگر، تصویری هم از این بازیکن قرار داده تا او در قامت یک بازیکن معمولی، به طرفداران کانگژو معرفی شود.

این در شرایطی است که لوکادیا، به خصوص در پنجره زمستانی، بارها به تیم‌های مختلف مرتبط شد و حتی گفته می‌شد پیشنهادهای جدی از سری آ و اردیویسه دارد و حتی به شکلی عجیب نام خود را در لیست مهاجمان قابل خرید بارسلونا هم دید.

لوکادیا پیشنهاد خوبی از اِمِن (تیمی در هلند) داشت، اما تصمیم گرفت به چین برود.

اما ستاره سابق پی اس وی آیندهوون که برایتون 16 میلیون یورو برای خریدش هزینه کرده بود، تصمیم گرفت فوتبال خود را در سوپرلیگ چین و البته در تیمی غیرمدعی قهرمانی ادامه دهد.

انتقال لوکادیا به سوپرلیگ چین بازتاب‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص توییتر نیز داشته و وبسایت‌های هلندی با تاسف از این تصمیم، او را بابت عدم پذیرش پیشنهاداتی که از اردیویسه داشت ملامت کرده و نوشته‌اند: «مهاجم سابق PSV حالا با این لقب در چین ستاره خواهد بود.»

معارفه لوکادیا به شکلی کاملا معمولی و در کنار ۷ بازیکن دیگر کانگژو انجام شده است.

لوکادیا 29 ساله در حالی از پرسپولیس جدا شد که قرمزها از او بابت آنچه جدایی غیرقانونی می‌نامند شکایت کرده‌اند و البته احتمالا به صورت متقابل، این مهاجم نیز خواستار دریافت غرامت شده است.

لوکادیا دور از مرکز جهان فوتبال، به کارش ادامه می‌دهد؛ تیتری کنایه‌آمیز در خبر مربوط به انتقال جدید مهاجم هلندی.