تیم فوتبال بنفکیا در فاصله هفت هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با اختلاف مناسبی صدر جدول را به نام خود زده است.

پورتو و طارمی امیدوار به انجام ماموریت غیرممکن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، در حال حاضر و در پایان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال شاگردان راجر اسمیت توانسته‌اند اختلافی 7 امتیازی را با پورتو تیم دوم ایجاد کنند و با 71 امتیاز رتبه اول را در اختیار دارند. رتبه دوم هم با 64 امتیاز به نام شاگردان کونسیسائو زده شده، که البته براگا را با 62 امتیاز پشت سر خود می‌بیند. تیم چهارم جدول رده بندی هم اسپورتینگ لیسبون با 57 امتیاز است. این چهار تیم تا حد زیادی توانسته‌اند خودشان را از سایر بالانشینان جدول جدا کنند تا سهمیه‌های اروپایی فصل آینده آنها قطعی شده باشد.

با این حال رقابت قهرمانی همچنان ادامه دارد و مهدی طارمی و هم تیمی‌هایش انتظار لغزش بنفیکا برای گرفتن صدر را در سر می‌پرورانند. 

بنفیکا در دیدار رفت موفق به شکست یک بر صفر پورتو شد، ولی در بازی برگشت که همین چند روز پیش برگزار شد و مهدی طارمی هم موفق به گلزنی در آن شد، سه امتیاز به آبی و سفیدپوشان بندر پورتو رسید تا بار دیگر امیدهای شاگردان کونسیسائو برای قهرمانی زنده شود.

در ادامه مروری داریم بر 7 بازی باقی مانده بنفیکا و پورتو تا پایان مسابقات این فصل لیگ برتر پرتغال: 

*بنفیکا: 71 امتیاز

16 آپریل: شاوس   

23 آپریل: استوریل پرایا 

30 آپریل: ژیل ویسنته 

7 می: براگا 

14 می: پورتیموننس

21 می: اسپورتینگ لیسبون 

28 می: سانتاکلارا

*پورتو: 64 امتیاز 

16 آپریل: سانتاکلارا 

23 آپریل: پاسوس ده فریرا 

30 آپریل: بوواویشتا 

7 می: آروکا 

14 می: کاسا پیا 

21 می: فامالیکایو

28 می: ویتوریا گیمارش

همانطور که مشخص است هر دو تیم بنفیکا و پورتو بازی‌های پایاپایی در پیش دارند که البته قرعه شاگردان راجر اشمیت به دلیل دو رویارویی‌ای که باید با اینتر داشته باشند و همینطور مصاف کلاسیک برابر اسپورتینگ لیسبون در هفته ماقبل پایانی مسابقات، حداقل روی کاغذ کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد. همین موضوع سبب شده تا پورتو با امیدواری زیاد به آینده مسابقات نگاه کند و امیدوار به جبران امتیازات هدر رفته طول فصل طی 7 هفته باقی مانده باشد.