میشائیل بالاک، ستاره سابق بایرن مونیخ درباره تقابل امشب این تیم برابر منچسترسیتی صحبت کرد.

بالاک: همه دنیا و اروپا از بایرن می‌ترسند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در هیجان انگیز ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت. دو مدعی مهم قهرمانی چمپیونزلیگ که در پایان این مرحله یکی از آن ها با این رویا وداع خواهد کرد.  

این بازی به لحاظ برخی تقابل‌های فردی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پپ گواردیولا مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد. همچنین سرمربی اسپانیایی به دنبال انتقام فینال لیگ قهرمانان خواهد بود. جایی که او در سال 2021 با قبول شکست مقابل چلسی توماس توخل ناکام بود. حالا توخل هدایت بایرن را بر عهده گرفته است. از طرفی تقابل ارلینگ هالند که تا همین فصل پیش در بوندسلیگا و دورتموند بازی می‌کرد، با بایرن نیز بسیار جالب خواهد بود.

میشائیل بالاک، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ درباره بازی امشب صحبت کرده است. او گفت: " من طرفدار پپ گواردیولا هستم، او صاحب همه چیزهایی است که یک مربی بزرگ به آن نیاز دارد. با این حال بایرن بایرن است، تیمی که در سراسر اروپا و در سراسر جهان از آن می‌ترسند، هیچ کس نمی‌خواهد در هیچ رقابتی مقابل آنها بازی کند. سیتی هالند را گرفت که برای بازی کردن به روشی دیگر و داشتن یک برنامه B علاوه بر تیکی تاکا، به آن‌ها کمک کند."