کی لیان امباپه بعد از اعلام وفاداری به باشگاه پاری سن ژرمن با شرکت در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم و بستری در بیمارستان‌های پاریس مبلغ قابل توجهی به سازمان خیریه حامی آنها کمک کرد.

حمایت امباپه از کودکان بیمار: آنها جنگاور واقعی هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه بار دیگر به سرخط خبرها برگشته است. در حالی که شایعات درباره احتمال انتقال او به رئال مادرید در فصل تابستان امسال هم بار دیگر مطرح شده است او به صراحت از وفاداری‌اش به پی‌اس‌جی گفت و با پیامی ضمنی به رئال مادرید گفت پاریسی است و پاریسی می‌ماند.

امباپه به محض اعلام وفاداری به باشگاه فرانسوی‌اش در یک برنامه خیریه شرکت کرد. امباپه حامی اصلی سازمان خیریه Premiers de Cordée است که برای کمک به کودکان محروم و بدسرپرست شهر پاریس فعالیت می‌کند. او از شش سال پیش به عنوان حامی اول این سازمان خیریه کمک‌های قابل توجهی به کودکان محروم کرده است. امباپه ابتدا در ورزشگاه پارک دو پرنس در یک مسابقه خیریه با حضور کودکان محروم تحت حمایت این سازمان شرکت کرد و سپس مبلغ قابل توجهی به حساب آن واریز کرد.

امباپه درباره این مسابقه خیریه به خبرنگاران گفت: "آدم‌ها را باید به خاطر کارهایی که انجام می‌دهند تحسین کرد و ما شایسته این تحسین هستیم. اما قهرمانان واقعی این بچه‌ها هستند. آنها هستند که هر روز در نبردهایی واقعی می‌جنگند. هیچکدام از ما در عمرمان با چنین نبردهایی روبرو نمی‌شویم. بازی کردن در پاری سن ژرمن یا کاپیتانی در تیم ملی فرانسه آنقدرها سخت نیست. مبارزه هر روزه با بیماری به مراتب سخت‌تر است. به خصوص وقتی نمی‌دانید چه آینده‌ای در انتظار شماست یا اصلا آینده‌ای وجود دارد یا نه. این نبرد واقعی است و من برای این بچه‌ها احترام بی‌‌حد و حصر قائلم و تحسین‌شان می‌‌کنم. من فارغ از کمک کردن از این لذت می‌برم که در کنارشان باشم و نبرد این جنگاورها در تک تک روزهای زندگی‌شان را از نزدیک ببینم".

امباپه که تا سال 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد به صراحت از عدم تمایلش برای انتقال به رئال مادرید در تابستان امسال صحبت کرد و گفت می‌خواهد با این باشگاه فرانسوی قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.