روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، در آستانه دیدار با یوونتوس در لیگ اروپا می‌گوید جبران شکست در بازی رفت مقابل یووه کار دشواری است ولی او و تیمش ایمان دارند که می‌توانند صعود کنند.

در تورین به مراتب بهتر از یووه بودیم، فقط گل نزدیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در تورین مقابل یوونتوس 1-0 شکست خورد فردا شب در خانه خود میزبان بیانکونری است و امیدوار است بتواند نتیجه را تغییر داده و به نیمه‌نهایی صعود کند.

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت باور دارد که تیمش می‌تواند شکست بازی رفت را جبران کرده و یوونتوس را حذف کند. البته آموریم گفت می‌داند اسپورتینگ چه کار دشواری در پیش دارد. او از برگرداندن نتیجه و صعود در مقابل یوونتوس به عنوان عبور از یک کوه بلند یاد کرد ولی گفت تیمش این توان را دارد.

عبور از یووه مثل بالا رفتن از کوهی بلند است ولی ما می‌توانیم

بازیکنان اسپورتینگ می‌دانند چه کار دشواری در پیش دارند. ما تعداد زیادی از بازی‌های یوونتوس را دیده‌ایم و اطلاعات زیادی از آنها داریم. بچه‌های ما می‌دانند که در لیگ پرتغال فصل خیلی خوبی را پشت سر نگذاشتیم ولی این باعث نمی‌شود به موفقیت‌مان در لیگ اروپا شک داشته باشیم. می‌دانیم عبور از یوونتوس مثل بالا رفتن از کوهی بلند است ولی ایمان داریم که این ممکن است.

در تورین هم ما بهتر بودیم؛ فقط گل نزدیم

اسپورتینگ در این فصل نشان داده که در چنین بازی‌های مهمی فراتر از قدرت عادی‌اش بازی می‌کند. ما با شجاعت خاصی به میدان می‌رویم. یادتان باشد که در تورین هم ما از هر نظر بهتر از یوونتوس بودیم و فقط در گلزنی مشکل داشتیم.

این مهمترین بازی فصل اسپورتینگ است؟

نمی‌دانم این مهم‌ترین بازی فصل است یا نه. اینکه همه بلیت‌های استادیوم در یک روز فروخته شد نشان می‌دهد ما در بازی‌ای تعیین‌کننده به میدان می‌رویم. ببینید ما فصل بدی داشتیم و این را به صراحت اعتراف می‌کنیم. این بازی می‌تواند همه چیز را تغییر بدهد و ما برایش آماده‌ایم.