مهاجم ذوب آهن می‌گوید نفتی ها خیلی واضح به اتلاف وقت پرداختند.

شهرام سالاری: حیف شد که گل نزدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن این هفته امیدوار است با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط خود را بهتر کند. شهرام سالاری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: آن‌ها از شرایط میزبانی استفاده کردند ولی تیم ما شرایط خوبی داشت چون هفته قبلش گل گهر را بردیم و‌ روحیه خوبی داشتیم. برای برد رفته بودیم ‌و سر یک اتفاق گل خوردیم و حریف به جز گل موقعیتی نداشت و بعد عقب‌نشینی کرد. ما چند موقعیت صد در صد داشتیم که نشد به گل تبدیل کنیم‌. اواخر بازی ما مدام حمله می‌کردیم و آن‌ها سراسر دفاع بودند و‌لی نشد ببریم. 

او در مورد مصدومیت فرعباسی ادامه داد: من گلری حبیب را خیلی دوست دارم و نیم فصل پیشنهادات خوبی داشت و می‌توانست برود که نرفت. حبیب در ریباند گلی که خوردیم آمد بلند شود و استخوان آرنجش شکست و یک ماهی طول می‌کشد تا دست حبیب خوب شود. او گلر خیلی خوبی است و جایگزینانش هم خوب هستند. ما جعفری، میرلوحی و کاکایی را داریم. این‌ها گلرهای خوبی هستند و امیدوارم جای خالی حبیب را پر کنند.

این بازیکن به اتلاف وقت بازیکنان حریف اشاره کرد و گفت: در یک صحنه که خیلی واضح بود می‎‌خواهند وقت تلف کنند. در ضربه کرنر دفاعشان افتاد ‌‌و گلرشان هم بیخود و بی‌جهت افتاد و من به او گفتم بلند شو گفت نمی‌توانم و داور هم گفت بهت کارت می‌دهم و ‌بلند شد. در چند صحنه وقت‌کشی کردند و بازی را از جریان انداختند.

آقای گل فصل گذشته که این فصل یک گل زده در این‌باره توضیح داد: در این چند بازی موقعیت‌های زیادی داشتم که نشد استفاده کنم. امسال هم کمتر به من بازی رسیده، ۱۶ بازی کردم که سه تای آن فیکس بوده.

سالاری یادآور شد: ۴ بازی تا پایان فصل مانده که امیدوارم همه را با برد تمام کنیم. یک جایگاه خوب و در شان ذوب داشته باشیم. از هواداران تشکر می‌کنم که امسال ما را حمایت کردند. دوست داریم یک جایگاه خوب به آن‌ها هدیه کنیم.