چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یو لیان نا گل زمان به چلسی بود.

نا گل زمان در راه چلسی: بولی بایرن را راضی کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی بَری، مربی‌ چلسی، در زمان حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم انگلیسی به عنوان دستیار اول او فعالیت می‌کرد. توخل علاقه زیادی به این مربی داشت و بعد از انتقال به بایرن مونیخ خواهان پیوستن بری به کادر فنی تیم آلمانی شده بود.

روزنامه تایمز امروز در گزارشی اعلام کرد دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ برای انتقال این مربی انگلیسی به کادر فنی توخل به توافق رسیدند و او به زودی به توخل خواهد پیوست. مذاکرات روزهای اخیر دو باشگاه بر سر قیمت این انتقال بود و چلسی از بری خواسته بود تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات از حضور در تمرین‌های تیم خودداری کند.

اما این توافق برای چلسی اهمیت زیادی دارد. چرا که بایرن مونیخ پیش از این به باشگاه انگلیسی گفته بود در صورتی اجازه انتقال سرمربی سابقش، یولیان ناگلزمان، را صادر خواهد کرد که آنتونی بری به بایرن واگذار شود.

با اینکه بایرن مونیخ ناگلزمان را اخراج کرده و به جای او توماس توخل را به استخدام درآورده است، اما روی کاغذ و از نظر حقوقی ناگلزمان همچنان در استخدام باشگاه آلمانی است و در حال حاضر در مرخصی بدون حقوق به سر می‌برد. در نتیجه برای استخدام او توسط هر باشگاه دیگری موافقت باواریایی‌ها شرط لازم است.

تایمز در گزارش خود می‌گوید ناگلزمان تا کنون با پل وینستنلی و لورنس استوارت، مدیران ورزشی چلسی، دیدار کرده و تاد بولی اصرار دارد که این سرمربی 35ساله آلمانی به عنوان سرمربی بعدی باشگاهش استخدام شود.