محمد فیضی با تصریح بر اینکه نهاد قانونی شورای نگهبان قابل احترام بوده، شرح وظایف گسترده‌ای دارد و برای نظام ضروری است، توصیه‌هایی به اعضای این شورا مطرح کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در جلسه علنی و در نطق میان دستور اظهار داشت: از تمام کسانی که در زمان بحران کرونا با این ویروس مقابله کردند تشکر می‌کنم.

عضو فراکسیون امید افزود:‌ توسعه مناطق آزاد تجاری، محرومیت زدایی، کاهش عدم تعادل، و توازن ملی و تقویت امنیت ملی است اما متأسفانه در شورای نگهبان رد شد ولی مجلس بر مصوبه خود اصرار خواهد کرد که امیدوارم مجمع تشخیص مصلحت به فکر استان‌های محروم کشور باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار داشت: از لوایح مهمی مانند FATF دفاع کردم.

فیضی تصریح کرد: نهاد قانونی شورای نگهبان قابل احترام بوده، شرح وظایف گسترده‌ای دارد و برای نظام ضروری است اما افراد عضو آن نباید به گونه‌ای رفتار کنند که هجمه به سوی این نهاد برود و همه بگویند عملکرد و اظهارنظر این افراد در کاهش مشارکت در انتخابات مؤثر بوده است.

وی افزود: اظهار نظرات برخی حقوقدان شورای نگهبان که می‌گویند «مواردی در پرونده‌ داوطلبان انتخابات وجود دارد که ممکن است در دادگاه نتوان آن را اثبات کرد اما چون ما آن را می بینیم، دواطلب را رد صلاحیت می‌کنیم»، هیچ حقوقدانی را راضی نکرد و اتفاقا ذکر این جمله از زبان حقوقدان شورای نگهبان تمامی حقوقدانان و مردم را متحیر کرد.