پرسپولیس باز هم توی دردسر افتاد!

گره پرسپولیس و برانکو باز هم کورتر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرپرست پرسپولیس از این می‌گوید که راهی برای انتقال پول برانکو جود ندارد.
احتمال جریمه سنگین قرمزها از سوی فیفا بیشتر شد. پرسپولیس تا دوشنبه زمان دارد پول برانکو را بدهد ولی رسول پناه امروز اعلام کرد راهی برای انتقال پول این مربی وجود ندارد. او گفت: «دو میلیون دلار بدهی ما به برانکو بود که یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار را پرداخت کرده و حدود ۹۰۰ هزار دلار مانده است.
بخشی از این بدهی هم آماده شده اما متاسفانه با مشکل برای انتقال پول مواجه شده‌ایم. به نظر می‌رسد راهی برای ترانسفر این پول به حساب برانکو وجود ندارد. دو روز قبل نامه‌ای به AFC ارسال و اعلام کردیم پول برانکو را از محل مطالبات ما در این نهاد پرداخت کند که امروز به ما جواب داد و گفت با توجه به بررسی‌های تیم مالی و حقوقی AFC هیچ راهی برای پرداخت این پاداش وجود ندارد. نه می‌توانند آن را به پرسپولیس پرداخت کنند و نه امکان واریز آن به حساب برانکو یا شخص ثالث دیگری وجود دارد.»سرپرست باشگاه پرسپولیس اما چه چاره‌ای اندیشیده؟ او پاسخ داد: «می خواهم نامه جدید AFC را در سایت باشگاه منتشر کنم تا همه هواداران آن را ببینند. تمام فکرمان مشغول پرداخت پول برانکو است اما نمی‌دانید چه مشکلاتی داریم. یکی از مشکلات ما هم این است که برخی از داخل شیطنت می‌کنند تا انتقال پول انجام نشود. البته می‌خواهم به هواداران بگویم راهکاری پیدا کرده‌ایم که اگر عملیاتی شود، در این یکی دو روز پول برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

راهی که قانونی هم است. با توجه به تحریم اخیر ۱۸ بانک کشورمان تمام راه‌ها فرعی و ارتباط‌ها هم قطع شده است. برخی فکر می‌کنند ما نشسته‌ایم و هیچ کاری برای پرداخت پول برانکو انجام نمی‌دهیم. بخش عمده‌ای از این پول آماده شده اما مشکل انتقال و ترانسفر داریم. این دغدغه برای ما هم مانند هواداران مهم است‌. می‌دانیم همه پرسپولیسی‌ها نگران هستند اما تا حدی دغدغه داریم که امروز ظهر توانستیم مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای آپلود کنیم. درباره پرداخت پول برانکو باید بگویم شیطنت هایی از داخل کشور صورت می‌گیرد که اجازه نمی‌دهد این پول منتقل شود. برخی هم کاسه داغ تر از‌اش شده‌اند. نمی‌دانید چه داستان هایی راه انداخته‌اند. هر زمان این پول را انتقال بدهیم اعلام می‌کنم چه اتفاق هایی برای باشگاه رخ داده است. بعضی‌ها عمدا نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود و برخی هم از روی عمد هر کاری می‌توانند انجام می‌دهند. همین شب گذشته بار دیگر به فیفا درباره نقل و انتقالات ما گزارش داده‌اند.»

 

منبع: خبرآنلاین