برادرزاده ترامپ ساعاتی پس از آنکه عمویش دونالد ادعاهایی بی پایه و اساس را درباره روند انتخابات سوم نوامبر مطرح کرد، گفت، ما شاهد مردی هستیم که در موقعیتی منحصر به فرد است.

برادرزاده ترامپ فاتحه او را خواند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: دونالد ترامپ هرگز در چنین موقعیتی نبوده است. او ناامید است، کسی نیست او را از این مخمصه نجات دهد، او ناامید است و در واقع هیچ کاری از دستش برنمی آید جز اینکه با بیچارگی این وضعیت را تماشا کند.

مری ترامپ، نویسنده کتاب "چطور خانواده من خطرناک ترین مرد را خلق کرد"، گفت که سخنان عمویش به خوبی نشان می‌دهد که چه اتفاقی می‌افتد، به ویژه اگر رهبران جمهوری خواه نخواهند کاری بکنند.

وی افزود: اینجا فقط با دروغگویی یا گمراه کنندگی دونالد ترامپ سر و کار نداریم بلکه با دونالد ترامپی سر و کار داریم که درباره تلاش برای کودتا سخن می‌گوید. رهبری یک کشوری که تلاش می‌کند تا به طرز ناامیدانه‌ای انتخابات را غیرمشروع جلوه دهد. این یک اقدام نادرست و زشت است و باید جلوی آن گرفته شود.

مری ترامپ گفت: او در یک خشم غیرقابل کنترل است می توانم تصورش را بکنم. خوب نیست که بدانیم کسی که در کاخ سفید است دیگر تعادل روانی ندارد. باید درباره سخنان آقای ترامپ نگران بود.