سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ابعاد مختلف انتخابات آمریکا، چالش های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات و اقدامات و سیاست خارجی دولت ترامپ در نشست امروز کمیسیون بررسی شد.

بررسی ابعاد مختلف انتخابات آمریکا در کمیسیون امنیت ملی مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابوالفضل عمویی، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: امروز در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه مشورتی با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان جهت بررسی تحولات انتخاباتی آمریکا و پیامدهای آن در سیاست خارجی این کشور برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان در هفته جاری در حوزه‌های انتخابیه خودشان به سر می‌برند اما به دلیل اهمیت این موضوع، ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این جلسه مشورتی را برگزار کردیم و تعدادی از نمایندگان که امکان حضور داشتند در این جلسه شرکت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فواد ایزدی، مصطفی خوش چشم، حامد موسوی و حمیدرضا غلام زاده از کارشناسانی بودند که در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این جلسه ابعاد مختلف انتخابات آمریکا، چالش های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات و اقدامات و سیاست خارجی دولت ترامپ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عمویی در خاتمه عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آینده هم جلساتی را برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد داد.