نامزد اصلاح‌طلب انتخابات سال 96 می‌گوید اصلاح‌طلبان برخلاف ادعای‌شان، برنامه‌ای برای مدیریت کشور ندارند و اگر هم وعده بدهند، عمل نمی‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مصطفی هاشمی در پاسخ این سوال نامه‌نیوز که آیا می‌تواند جهانگیری در انتخابات موفق شود، گفت: باید دید چه کسی برنامه ارائه می‌دهد، تبعات برنامه‌اش را بیان می‌کند و تبعات اجرای آن را هم می‌پذیرد. هرکس این کار را انجام دهد شانس رای‌آوری دارد.

وی افزود: ارائه برنامه دادن کاری ندارد، همه نامزدها برنامه می‌دهند اما بعد عمل نمی‌کنند. وی افزود: اصلاح‌طلبان مگر نمی‌گویند ما می‌خواهیم مملکت را اداره کنیم،‌ برنامه بدهند. اگر قرار باشد که بیایند فقط حرف‌های گنده‌گنده بزنند که فایده ندارد. البته این برای سایر جریانات سیاسی هم صادق است.

وی در پاسخ این سوال که از بین آقایان جهانگیری، ظریف و محمدرضا عارف کدامیک در عرصه اجرایی توانمندتر است برنامه‌هایی را به اجرا درآورد تا بخشی از مشکلات کشور حل شود؟ گفت: اول باید از آنها برنامه عملیاتی خواست، اگر کسی نتواند چنین برنامه‌ای دهد معلوم‌ می‌شود عرضه اجرایی ندارد. در زمان انتخابات همه نامزدها برنامه شفاهی می‌دهند اما در حوزه اجرا به هر کدام می‌خواهند عمل کنند با تبعاتی مواجه می‌شوند و به همین خاطر از پیگیری آن برنامه منصرف می‌شوند. در نهایت هم هیچ‌ کاری نمی‌کنند.