شرکت هوآوی موفق به حفظ جایگاه نخست خود در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند 5G در بازار چین شده است.

هوآوی همچنان در جایگاه نخست فروش گوشی هوشمند 5G در بازار چین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بر اساس اطلاعات و گزارش‌های منتشرشده از سوی شرکت مارکتینگPush Big، هوآوی توانسته در سال 2020 میلادی، 48.8 درصد سهم بازار گوشی‌های هوشمند 5G را به خود اختصاص دهد.

جالب‌ترین بخش این گزارش را می‌توان اختلاف قابل توجه برندی دانست که در جایگاه دوم قرار دارد؛ شرکت ویوو با 16.6 درصد سهم بازار توانسته در جایگاه دوم قرار بگیرد اما فقط حدود یک سوم سهم بازار هوآوی را در اختیار دارد.

2

گوشی هوشمند هوآوی P40 Pro از نظر فروش و فعال‌سازی دستگاه‌های 5G در بازار، رتبه اول را به دست آورده و جالب آن که سه گوشی هوشمند بعدی هم از برند هوآوی هستند؛ جایگاه دوم در اختیار هوآوی P40 بوده و نام Nova 7 Pro و Nova 7 SE هم در جایگاه‌های سوم و چهارم دیده می‌شود.  آیفون 12 تنها موفق به قرار گرفتن در جایگاه پنجم این لیست شده است.

3

از ابتدای ورود گوشی‌های 5G به بازار، هوآوی همواره در زمره موفق‌ترین‌های بازار قرار داشته است. این شرکت که خود یکی از شرکت‌های پیشرو ارائه خدمات سخت‌افزاری شبکه 5G در دنیا است، با تمرکز فوق‌العاده بر این فناوری به دنبال موفقیت در این بازار است.

هوآوی با داشتن بیش از ۵ گوشی هوشمند در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G سال 2020 بیشترین تاثیرگذاری در این بازار را داشته است. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که هوآوی را باید حکمران این بخش از بازار دانست.