الو کانتنت یک استارتاپ در مسیر تولید محتوای متنی و الکترونیکی است که با تکیه بر سه اصل کیفیت، تحویل محتوا در زمان تعیین شده و مقرون به صرفه بودن خدمات، فعالیت خود را آغاز کرده است.

الو کانتنت کجاست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قبل از اینکه درباره الو کانتنت صحبت کنیم اجازه بدین مقدمه ای را خدمتتان عرض کنم.

احتمالا این جمله را بسیار شنیده اید که این روزها برای داشتن کسب و کاری پر رونق به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید، اما این سوال پیش می آید که اصلا دیجیتال مارکتینگ به چه معنی است و برای آن باید چه کارهایی را انجام داد؟ جواب بسیار ساده است، اگر برای معرفی کسب و کار خود و همچنین ادامه آن از اینترنت و ابزارهایی که در اختیار شما قرار داده است، استفاده کنید، کسب و کاری دیجیتالی خواهید داشت.

داشتن یک وب سایت یکی از بهترین و البته ماندگار ترین راه ها برای داشتن یک کسب و کار دیجیتال است، تصور کنید که یک فروشگاه دارید که 24 ساعت شبانه روز باز است و مشتری دارد، بدون آن که مجبور باشید هزینه ای را برای فروشنده ها، آب، برق، اجاره و مواردی این چنینی پرداخت کنید. اگر در گذشته تجربه فعالیت تجاری و اقتصادی داشته باشید، به خوبی می دانید که این موضوع چه مزیت بزرگی به حساب می آید.

اما سایت تنها راه برای داشتن کسب و کاری دیجیتال نیست. فضای مجازی و سوشال مدیا هم محیطی را فراهم کرده اند که شما به سادگی می توانید از آن کسب درآمد کنید، اما وقتی می گویم به سادگی تصور نکنید که نیاز به انجام کار خاصی نیست، شما باید کارهایی را اصولی انجام دهید، اما مطمئن باشید که سود زیادی را برای شما دارد.

بعد از آن که یک سایت برای خود داشتید، یا فعالیت صفحه ای را در یک سوشال مدیا برای کسب و کار خود شروع کردید، باید کارهای دیگری را هم در برنامه خود قرار دهید. تصور کنید که یک فروشگاه دارید، مشتری که وارد فروشگاه شما می شود، باید محصولاتی را ببیند، در غیر این صورت نمی تواند خریدی داشته باشد.

سایت شما، صفحه شما در اینستاگرام یا کانال شما در تلگرام هم دقیقا مانند همین فروشگاه است و مخاطب (کاربر یا همان خریدار) وارد که می شود، باید محصولی را ببیند که متناسب با آن خرید کند، به همین دلیل برای گذاشتن محصولات و خدمات خود در معرض دید کاربر به تولید محتوا نیاز دارید.

اما نکته مهم این است که تولید محتوا به آن سادگی که تصور می کنید نیست. تصور کنید که یک سایت دارید و کاربر برای خرید محصول مورد نظر خود به سایت شما مراجعه می کند، در صورتی که موفق به پیدا کردن اطلاعات درستی در رابطه با آن محصول نشود، در زمان کوتاهی از سایت شما خارج شده و سایت دیگری را باز می کند.

این در حالی است که با داشتن یک محتوای تاثیرگذار به سادگی می توانید کاربر را به مشتری تبدیل کنید، به همین دلیل برای قرار دادن محتوا در سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام باید دقت بالایی داشته باشید. تولید محتوا به تخصص و البته زمان نیاز دارد.

خبر خوش محتوایی

بعد از همه این مطالب یک خبر خوب برایتان داریم. شما با خیالی آسوده می توانید تولید محتوای خود را به الو کانتنت بسپارید، برای آن که با این شرکت بیشتر آشنا شوید و بتوانید به آن اعتماد کنید.

الو کانتنت یک استارتاپ در مسیر تولید محتوای متنی و الکترونیکی است که با تکیه بر سه اصل کیفیت، تحویل محتوا در زمان تعیین شده و مقرون به صرفه بودن خدمات، فعالیت خود را آغاز کرده است. خدمات تولید محتوا الو کانتنت شامل تولید محتوای متنی، تولید محتوای انگلیسی و تولید محتوا در اینستاگرام است که به راحتی می توانید در سایت الو کانتنت سفارش تولید محتوا خود را با هزینه مناسب ثبت کنید.

الو کانتنت یک استارتاپ در مسیر تولید محتوای متنی و الکترونیکی است که با تکیه بر سه اصل کیفیت، تحویل محتوا در زمان تعیین شده و مقرون به صرفه بودن خدمات، فعالیت خود را آغاز کرده است.

در ادامه تعدادی از خدمات را برای شما شرح می دهیم.

تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی دقیقا همان مقاله هایی است که بر روی سایت های مختلف قرار می گیرد. شما هنگامی که قصد خرید از یک سایت فروشگاهی را دارید، بعد از آن که محصول مورد نظر خود را پیدا کردید، به اطلاعاتی در رابطه با آن نیاز دارید. اما چه اطلاعاتی را باید قرار دهید؟

این جا دقیقا همان جایی است که مهارت و تخصص کارشناس های تیم الو کانتنت خودنمایی می کند. شما در نهایت محتوایی را تحویل می گیرد که اصول سئو به خوبی در آن رعایت شده است، یعنی نیاز کاربر را به خوبی بر طرف می کند و در نهایت این موضوع سود مالی بسیاری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

تا به حال نام سئو را شنیده اید؟ سئو به این معنی است که سایت شما جایگاه مناسبی در موتور جستجوگر گوگل داشته باشد، برای این کار هم به تولید محتوای اصولی نیاز دارید و باز هم تیم الو کانتنت در کنار شما هستند تا این مسیر دشوار را برای شما ساده کنند.

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

تولید محتوا برای سوشال مدیا در واقع تولید محتوا در اینستاگرام و تلگرام است. تولید محتوا در این دو برنامه هم نیاز به تخصص بالایی دارد. به عنوان مثال در اینستاگرام باید تمرکز را برای روی تصویر گذاشت و در کپشن پست فقط نکات مهم و ضروری را تکرار کرد. تیم الو کانتنت نیروهای مختصص و ماهری هم در این زمینه دارد.

برای کانال های تلگرامی هم همین موضوع صادق است و تولید محتوا باید به طور اصولی انجام شود. به این موضوع توجه داشته باشید که این روزها سوشال مدیا از اهمیت خاصی برخوردار هستند و بسیاری از مردم برای شناختن محصولی خاص، یا استفاده از خدماتی خاص، در این برنامه ها به دنبال هدف خود هستند.

خوب باز هم یک خبر خوب دیگری برای شما داریم. در الو کانتنت خدمات ویژه ای وجود دارد که شما به سادگی می توانید با توجه به نیاز خود، از آن ها استفاده کنید.

این روزها بسیاری از افراد برای انجام دادن هر کاری به دنبال هزینه آن کار هستند و کاملا طبیعی است که این سوال هم برای شما پیش آید. با توجه به آن که در الو کانتنت خدمات بسیاری ارائه می شود و تنوع در آن بالا است، طبیعتا هر یک از آن ها هم هزینه خاصی دارند، اما برای اطلاع از هزینه ها نیاز نیست که کار سختی را انجام دهید، کافی ست به پنل زیر مراجعه کنید و شرایط خود را در آن ثبت کنید، هزینه دقیق آن برای شما محاسبه خواهد شد.

Panel.alocontent.com

به طور کلی به شما اطمینان می دهیم که تیم الو کانتنت با توجه به کیفیت خدمات، هزینه مناسبی را دریافت می کند.

پیشنهاد می کنیم که همین الآن برای رونق به کسب و کار خود اقدام کنید و از خدمات به روز الو کانتنت استفاده کنید.

https://alocontent.com/