وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه از ۲۱ فوریه اقدامات داوطلبانه ما متوقف می شود، درباره احتمال کاندیداتوری و انتشار لیست کابینه منسوب به وی در فضای مجازی گفت: از محبتی که دوستان به من دارند متشکرم ولی جدیت لیست کابینه منسوب به من همان اندازه است که یک کابینه از شخصیتهای کارتونی در همین فضای مجازی منتشر شده بود.

واکنش ظریف به انتشار لیست کابینه منسوب به وی در فضای مجازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه نشست هفتگی هئیت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه معیار ایران در لغو موثر تحریم ها و سفر احتمالی گروسی چیست، گفت: دولت نظراتش را درباره مصوبه مجلس اعلام کرد؛‌ مصوبه مجلس امروز قانون کشور است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مصوبات مجلس کاهش نظارت آژانس و نه توقف نظارت آژانس است، خاطرنشان کرد: با مشورت گروسی  از 21 فوریه اقدامات داوطلبانه ما متوقف می شود؛ باید طرف مقابل ما در 5+1 به تعهدات خود برگردند.

ظریف گفت: به مجرد اینکه امریکا تحریم خود را بردارد و سایر اعضا به تعهدات خود عمل کنند دیگر مسئله ای باقی نمی ماند.

وزیر امور خارجه همچنین درباره احتمال کاندیداتوری وی و نیز انتشار لیست کابینه منسوب به وی در فضای مجازی گفت: از محبتی که دوستان به من دارند متشکرم ولی جدیت لیست کابینه منسوب به من همان اندازه است که یک کابینه از شخصیتهای کارتونی در همین فضای مجازی منتشر شده بود.

ظریف تاکید کرد: تصمیم من همان است که اعلام کرده بودم و نه دشمنی با خدا و نه مردم دارم اما هنوز تصمیم من همان است که اعلام کرده بودم.