باشگاه خبرنگاران/ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معرفی نامزد مستقل برای انتخابات ۱۴۰۰ از سوی حزب متبوع خود را رد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حمیدرضا ترقی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر معرفی نامزد مستقل توسط حزب موتلفه، گفت: چنین امری صحت نداشته و هیچ کدام از اعضای موتلفه هم در صحبت‌های خود چنین امری را مطرح نکردند.

او ادامه داد: به طور کلی موضع اخیر حزب موتلفه این است که در فرصت باقی مانده مزایا و منافع نامزد حزبی را برای افکار عمومی جامعه تبیین کند و این مزایا را با نامزدهای اصولگرا هم در میان بگذارد تا در نهایت هرکدام از این نامزدها که به دولت حزبی و پررنگ شدن نقش احزاب در مدیریت کشور اعتقاد بیشتری داشتند از همان افراد در شورای ائتلاف حمایت کند.

ترقی افزود: متاسفانه برخی لیست‌ها هم اخیرا در فضای مجازی به عنوان کابینه نامزدها معرفی شده که اینها همه ساخته و پرداخته ذهن جریان‌هایی است که درصدد هستند تا فضای انتخابات را مغشوش کرده و افکار عمومی جامعه را نسبت به نامزدها دچار تشویش و تردید کنند، هیچ کدام هم مبنا و اصولی نداشته و در هیچ محفلی از اصولگرایان از آنها صحبتی نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: بعید است که حتی اصلاح طلبان هم در این زمینه تصمیمی گرفته باشند، بلکه بیشتر برای مغشوش کردن افکار عمومی جامعه پیش از انتخابات صورت گرفته است و عوامل سازنده آن هم با اصل انتخابات و مشارکت مردم زاویه دارند.