در این مقاله تلاش کرده‌ایم پرطرفدارترین تونیک‌های زنانه را معرفی کنیم.

با تونیک‌های پرطرفدار زنانه آشنا شوید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تونیک یک لباس بلند زنانه تا بالای زانو است که میان خانم‌ها و به‌خصوص دختران جوان محبوبیت بالایی دارد. این لباس در کمد همه خانم‌ها وجود دارد و تنوع مدل‌های آن بسیار بالا است؛ از پرطرفدارترین مدل‌های تونیک زنانه می‌شود، تونیک نخی گل‌دار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین و تونیک نخی چهارخانه، را نام برد. در این مقاله تلاش کرده‌ایم پرطرفدارترین تونیک‌های زنانه را معرفی کنیم.

مدل‌های مختلف تونیک مناسب چه فصل و استایلی هستند؟

تونیک یک لباس زنانه، پرطرفدار به‌مانند شومیزها است که معمولاً جنس آن از پشم، کتان، ابریشم و نخ است. تنوع بالای این لباس پرطرفدار دخترانه و ست شدن آن، با شلوار جین، ساپورت یا شلوار کتان، باعث می‌شود شما در هنگام خرید تونیک زنانه قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. در ادامه شما را با چند مدل پرطرفدار تونیک دخترانه آشنا می‌کنیم.

تونیک نخی مناسب انتخاب اول برای استایل تابستانه

2

تونیک نخی زنانه، یک تونیک محبوب است که مناسب‌ترین انتخاب برای فصل تابستان محسوب می‌شود. جنس نخی پارچه این مدل تونیک و راحتی ‌آن باعث می‌شود در گرمای تابستان همیشه احساس راحتی و خنکی داشته باشید. اگر می‌خواهید در دورهمی‌های دوستانه یک استایل متفاوت و درعین‌حال لباسی پوشیده بپوشید، تونیک اسپرت نخی گزینه ایده آلی برای پوشیدن و در مهمانی‌های غیررسمی به‌حساب می‌آید. همچنین اگر بالاتنه بزرگ و پاهای لاغری دارید، می‌توانند تونیک نخی اسپرت را به همراه شلوارک بپوشید تا تناسب مناسبی در اندام شما به وجود بیاورد.

تونیک بافت لباسی گرم و جذاب برای زمستان

در فصل‌ زمستان، تونیک بافت یک انتخاب هوشمندانه برای پوشیدن زیر پالتو یا کاپشن است که می‌تواند گرما و جذابیت را به شما هدیه دهد. ترکیب تونیک بافت با شلوار جین و نیم‌بوت، جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند.

تونیک آستین کوتاه، منحصربه‌فرد برای دختران جوان

تونیک آستین‌کوتاه که در تابستان و هوای گرم طرفداران بسیاری دارد، یک لباس منحصربه‌فرد و خنک است که رقیب تیشرت زنانه محسوب می‌شود که با پوشیدن آن شما احساس راحتی خواهید داشت. این تونیک‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند و استفاده از رنگ‌های شاد آن‌ها به همراه دامن‌ رنگی، جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند. همچنین می‌توانید آن را با شلوار کوتاه جین یا پارچه‌ای و صندل تابستانه بپوشید.

تونیک آستین بلند مکمل جذاب ساپورت و جوراب‌شلواری

تونیک آستین بلند بیشتر در هوای خنک استفاده می‌شود و گزینه مناسبی برای گرمای فصل تابستان نیست. تونیک آستین‌بلند را می‌توانید زیر مانتو و پالتو بپوشید. این تونیک‌ها آستین‌های متفاوتی دارند که یکی از آستین‌های پرطرفدار آن‌ها، آستین کلوش است. تونیک آستین‌بلند را می‌توانید با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین سِت می‌شود اما اگر به دنبال استایل خاصی به همراه تونیک آستین بلند هستید، حتماً از ساپورت و جوراب شلواری استفاده کنید تا در مرکز توجه باشید.

تونیک جین، انتخاب طرفداران پارچه جین

لباس‌های جین در هر شکل و رنگی طرفداران خاص خود را دارد و در فصل پاییز و زمستان بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته این تونیک در تابستان به‌عنوان مانتو هم استفاده می‌شود. تونیک جین را  با شلوار پارچه‌ای یا شلوار جین که رنگ متضادی با تونیک داشته باشد، می‌شود ست کرد. اگر در استایل خود از تونیک و شلوار جین استفاده کردید، برای جذابیت بیشتر می‌توانید کمربند چرم را به استایل خود اضافه کنید.

تونیک گل‌دار، الهام گرفته از لباس سنتی با طراحی مدرن

لباس‌های گل‌دار ما را یاد استایل زیبای مادربزرگ‌ها می‌اندازد. لباس‌هایی که یادآور خاطرات شیرین دوران کودکی است. امروزه استفاده از طرح گل روی لباس، وارد صنعت مد شده و لباس‌های گل‌دار را در کمد هر دختر و پسر جوانی می‌شود پیدا کرد. تونیک گل‌دار دخترانه یکی از همان لباس‌ها است که بسیاری از خاص پسندان آن را انتخاب می‌کنند. این تونیک‌ها را می‌توانید به‌راحتی با انواع شلوار پارچه‌ای، جین و کتان ست کنید.

3

تونیک تاپی، برای طرفداران تاپ‌های زنانه

تونیک تاپی تلفیقی از تونیک و تاپ زنانه و دخترانه است که طرفداران زیادی در بین لباس‌های نخی و خنک دارد. این تونیک را می‌شود به همراه ساپورت‌ یا شلوار کتان زنانه بپوشید. استفاده از کلاه‌ در این استایل راحت، یک انتخاب درست است که جذابیت استایل شما را بالا می‌برد.

این روز‌ها خرید آنلاین لباس بانی مد موردتوجه بسیاری از افراد قرارگرفته است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی این است که می‌توانید چند محصول را باهم بررسی کنید. این امکان برای خرید تونیک زنانه، کمک بزرگی به شما می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم چند مدل پرطرفدار تونیک زنانه و دخترانه را معرفی کنیم. برای خرید جدیدترین مدل تونیک زنانه می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه نمایید.