ایسنا/ ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» با هدف شناخت اولویت‌های دولت آینده و برگزاری انتخاباتی آگاهانه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اولویت‌های دولت آینده چه باشد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از روابط عمومی سیما، هدف اصلی ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» آگاه‌سازی مردم و مطالبه‌گری اجتماعی و مردمی برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و انتخاب درست عنوان شده است. پرسش‌گری و ایجاد چالش‌های سازنده مسیری است که این برنامه برای رسیدن به هدف فوق از آن استفاده می‌کند.

ترکیب کارشناسان ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» از جوانان در کنار چهره‌های آشنا در حوزه‌های مختلف شکل گرفته است. در این برنامه مهمانان مدعو از جناح های مختلف با نگاه‌های گوناگون انتخاب شده‌اند.

این برنامه با ساختار ترکیبی در قالب ۲۵ دقیقه‌، در ابتدا با یک مقدمه که در اجرای تصویری شکل و شمایلی نو دارد، شروع می‌شود و گفت‌وگو با کارشناسان، نتیجه گیری هر بحث، گزارش مردمی و پخش بخشی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) دیگر بخش‌های این برنامه را تشکیل می دهند.

در این برنامه تلاش شده است موضوعات و دغدغه‌های مردمی مطرح شود تا ضمن مشارکت در انتخابات، آگاهی‌های لازم برای رأی دادن به کاندیدای اصلح به مردم داده شود.
ویژه‌برنامه انتخاباتی «۱۴۰۰» کاری است از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه‌کنندگی حسین قاسمی که روزهای فرد ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.