پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید تتر می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای ساخت آینده‌ای بهتر باشد. هر اندازه که دنیا بیشتر به سمت دیجیتالی شدن سوق پیدا می‌کند، اشتیاق و علاقه برای خرید ارزهای دیجیتال نیز افزایش پیدا می‌کند. 

 

خرید تتر

طبق باور کارشناسان و متخصصان، تا چند سال دیگر، تمام معاملات اقتصادی دنیا، بر پایه‌ی ارزهای دیجیتال خواهد بود. دوران پول‌های فیزیکی و کارت به کارت کردن و چک و انتقال‌های بانکی، رو به اتمام است؛ در عوض همین ارزهای تازه راهی بازار شده‌اند و بدون شک تمام معادلات اقتصادی دنیا بر هم خواهد زد و شکلی تازه به آن‌ها خواهد بخشید. از قضا خرید و فروش این ارزها در ایران نیز بسیار محبوب است و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم، یکی از پردرآمدترین مشاغل به شمار می‌رود و قطعا در آینده نیز بسیار فراگیرتر از این خواهد شد.

اما دنیای ارزهای دیجیتال، آنقدر گسترده و پیچیده است که حتی بزرگترین استادان را نیز به اشتباه می‌اندازد و گیج می‌کند. خرید تتر یا اصلا هر ارز دیگری، هر اندازه هم که سودمند و به صرفه باشد، باز هم کاری است نیازمند دقت و دانش و اطلاعات کافی؛ در غیر این صورت، خریداری کردن چنین ارزهایی، نه تنها هیچ سودی را برای شما به همراه نخواهد داشت، بلکه ممکن است سرمایه یک عمر زندگی شما را نیز بر باد بدهد. ما برای حل این مشکل، راه چاره‌ای نیز داریم. در وهله اول، یادگیری بهترین گزینه است، اما راه حل‌ بهتری نیز وجود دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

خرید تتر

 

مزایای خرید تتر چیست؟

تتر (Tether) از جمله معروف‌ترین و پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است. خرید تتر از چند جهت مزایای بسیاری به همراه دارد و در همین ابتدا، بد نیست بدانید از آنجایی که این رمز ارز از نوع ارز پایدار (Stable Coin) است، تا حد بسیاری از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در امان بوده و از همین جهت، یکی از امن‌ترین ارزهای موجود به شمار می‌رود.

قابلیتی که پیشتر ذکر شد، باعث شده است تا از تتر، به عنوان ابزاری برای کنترل عدم پایداری قیمت، در معاملات رمز ارزها استفاده شود. همین مزیت، باعث شده تا تتر، هم از امنیت و سایر مزایای ارزهای دیجیتال برخوردار باشد، هم به مثال ارزهای فیزیکی رایج در حال حاضر، از نوسانات قیمتی در امان باشد.

همانطور که گفتیم، خرید تتر مزایای بسیاری دارد، از جمله سایر مزایای این ارز، می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • تتر ثبات قیمت بالایی دارد؛
  • دارای پشتوانه‌ای قوی است و توسط ارزهای فیات پشتیبانی می‌شود،
  • شفافیت مالی آن بسیار است و اطلاعات مربوط به آن به راحتی قابل پیگیری است،
  • و به آسانی می‌توان آن را به پول نقد و ارزهای فیات تبدیل کرد.

آنطور که پیشتر یادآور شدیم، فروش و یا خرید تتر، بسیار آسان‌ است. حتی در داخل ایران نیز این امکان به راحتی برای کاربران فراهم است. گذشته از آن تبدیل آن به ارزهای فیات و یا نگهداری آن نیز بسیار آسان است و به کمک صرافی‌های اینترنتی، به راحتی ممکن شده است.

خرید اتریوم

خرید اتریوم

از دیگر رمز ارزهای رایج و محبوب، می‌توان به اتریوم (Ethereum) نیز اشاره کرد. فروش و یا خرید اتریوم نیز بسیار در ایران پرطرفدار است و طبق آمار غیر رسمی، روزانه در مقادیر بالایی انجام می‌پذیرد. اتریوم با سایر ارزهای دیجیتال و مثلا با تتر یا بیت کوین، تفاوت‌های عمده‌ای دارد؛ هر چند که ماهیت همه‌ی آن‌ها، مشترک است. به باور متخصصان، اتریوم، نوعی بستر آزاد بر اساس فناوری بلاک چین است، که به توسعه‌دهنگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های غیر متمرکزی را روی آن پیاده‌سازی و اجرا کنند.

همین موضوع باعث شده است تا خرید اتریوم نیز به یکی از امن‌ترین انواع خرید ارزهای دیجیتال بدل شود؛ از این لحاظ که هیچ دولت، ارگان، سازمان، شخص و یا نهاد خاصی نمی‌تواند آن را کنترل کرده و در آن دخل و تصرفی ایجاد نماید. این رمز ارز کاملا آزاد بوده و تنها توسط کاربران آن در سرتاسر دنیا کنترل و جابه‌جا می‌شود. با این اوصاف، طبیعی است که خرید و فروش اتریوم، بسیار پررونق باشد.

از جمله مزایای خرید اتریوم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • هیچ شخص ثالثی توانایی دخالت در روند کنترل و خرید آن را ندارد،
  • امکان کلاهبرداری، فساد، از دست رفتن و سایر خطرات احتمالی، در حد صفر است،
  • غیرمتمرکز است و در برابر هکرها و حملات سایبری، محافظت می‌شود،
  • رشد انواع کالا و خدمات و محصولات، به راحتی در کنار این رمز ارز امکان‌پذیر است،
  • آینده‌ی آن بسیار روشن است و تا 5 سال آینده، سرمایه‌گذاری بر روی آن به شدت افزایش می‌یابد.

 

دیجی دلار

دیجی دلار

اطلاعات مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال، به همین جا محدود نمی‌شود. همانطور که در مقدمه گفتیم، این دنیا آنقدر گسترده است که اگر بخواهیم درباره‌ی هر رمز ارز توضیحات کاملی ارائه دهیم، به ده‌ها مقاله‌ی جداگانه نیاز خواهیم داشت. اما راهکار مفیدی نیز در این میان وجود دارد که می‌توانید به کمک آن، خود را از این همه زحمت، خلاص کنید؛ خرید تتر و یا خرید اتریوم، اگر به کمک مشاوران و متخصصان حرفه‌ای باشد، بسیار لذت‌بخش، امن و پرسود خواهد بود.

دیجی دلار، می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند. دیجی دلار از چند جهت می‌تواند در روند انجام این امر، بهترین گزینه برای مخاطبان و کاربران باشد:

  • اول آنکه پیش از هر چیز دیگر، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در امن‌ترین شرایط ممکن، برای متقاضیان فراهم کرده است،
  • به علاوه، نوعی صرافی آنلاین نیز به حساب آمده و با کمترین کارمزد، روند تبدیل ارزهای مختلف را برای کاربر فراهم می‌کند،
  • ارزش هر رمز ارز و ارزهای فیات و فیزیکی به صورت ساعتی و دقیقه‌ای، به اطلاع مخاطب می‌رساند،
  • کیف پول آنلاین است و امکان نگهداری ارزهای مختلف را برای کاربر فراهم کرده است،
  • نسبت به سایر همتایان، ارزها را با قیمت به‌صرفه‌تری عرضه می‌کند،
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته بوده و خرید آن 100 درصد اتوماتیک است،
  • به علاوه، در زمینه ارزهای دیجیتال نیز آموزش‌های بسیاری را به مخاطبان ارائه داده و نقشی پشتیبان و مشاور را نیز ایفا می‌کند.

با این اوصاف، مراجعه به این وبسایت و استفاده از خدمات بی‌نظیر آن، بدون شک می‌تواند بازدهی شما را تا بالاترین میزان ممکن، افزایش داده و سرمایه‌گذاری امن و پرسودی را برای شما به همراه داشته باشد.