بهترین برند ایزوگام کدام است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

عایق رطوبتی ایزوگام را میتوان مناسب ترین و بهترین عایق رطوبتی جهت استفاده در ساختمان دانست. بدون شک در ساخت هر ساختمان و سازه ای استفاده از انواع عایق ها از جمله عایق رطوبتی جهت حفظ و افزایش طول عمر ساختمان امری لازم و ضروری است. اما لازم است بدانیم یک عایق رطوبتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا خرید آن به صرفه و اقتصادی بوده و از سویی به بهترین شکل ممکن از ساختمان در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت نماید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی ‌های یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت

به‌طورکلی میتوان گفت ایزوگام دلیجان فاکتورها و ویژگی‌های یک ایزوگام مرغوب و استاندارد را دارا می‌باشد. حال سوالی که مطرح می شود این است که این فاکتور ها چه هستند؟

ایزوگام های دلیجان تماماً از مواد اولیه استاندارد و مرغوب تولید شده اند به‌همین دلیل کیفیت و دوام طولانی‌مدت آن از ویژگی‌های بارز این برند معروف می‌باشد.

تمامی مشخصات ایزوگام های دلیجان بر روی فیلم پلی‌اتیلن عایق درج شده‌است و شما عزیزان با مشاهده مشخصات درج شده مثل مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید، نشان استاندارد و سایر مشخصات آن بر روی فیلم پلی‌اتیلن ایزوگام کاملاً آسوده‌خاطر از مرغوبیت و کیفیت فوق‌العاده‌ این برند شوید.

مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام مرغوب

از جمله مواد اولیه ای که لازم است در ساخت ایزوگام مورد استفاده قرار بگیرند، عبارتند از:

  • قیر صنعتی ۶۰-۷۰
  • یک‌لایه فویل آلومینیمی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون
  • یک لایه تیشوی نخدار
  • یک‌لایه پلی استر سوزنی
  • مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن
  • پودر تالک و پودر مس ۶۰۰
  • فیلم پلی‌اتیلن
  • باند و چسب

ابعاد ایزوگام استاندارد

مشخصات ظاهری یک ایزوگام استاندارد عبارت است از:

  • ابعاد 10×1 متر
  • ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی متر
  • وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم

ایزوگام های مرغوب دلیجان با مشخصات فوق به‌صورت رول‌های وکیوم شده تولید و روانه بازار می‌شوند.

ایزوگام های دلیجان همان‌طور که گفته شد تماماً دارای دوام و طول عمر طولانی‌مدت می‌باشند درنتیجه کیفیت آن ها طی طول عمر مفید آن به‌هیچ‌عنوان با مشکل مواجه نخواهد شد.

عمر مفید ایزوگام های دلیجان بین ۱۰ الی ۱۵ سال می‌باشد.

نشان استاندارد و خدمات پس‌از فروش ایزوگام های دلیجان

ایزوگام های دلیجان تماماً دارای نشان ملی استاندارد و خدمات پس‌از فروش می‌باشند. عایق‌های دلیجان با توجه به مرغوبیت و استاندارد بودن آن‌ها تماماً دارای گواهی‌نامه استاندارد می‌باشند. همچنین شرکت تولیدی این برند معروف و معتبر خدمات پس‌از فروش را برای ارائه به مشتریان خود قرارداده است.

نشان استاندارد و خدمات پس‌از فروش ایزوگام های دلیجان گواه بر کیفیت فوق‌العاده‌ این برند معروف می‌باشد.

نصب ایزوگام

در صورت تهیه ایزوگام های دلیجان توجه به نصب اصولی و حرفه‌ای آن پکیج دریافت خدمات ایزولاسیون مرغوب و بی‌نقص را کامل می‌کند. توصیه می شود علاوه‌بر تهیه ایزوگام از مرغوب‌ترین برندهای موجود در کشور خدمات نصب اصولی و حرفه‌ای آن را نیز از نصابان ماهر و باسابقه دریافت نمایید.

نصابان مراکز معتبر پخش و نصب این عایق رطوبتی به کمک تجهیزات و ابزار مورد نیازی که با خود به‌همراه می‌آورند ایزوگام محیط موردنظر شما عزیزان را کاملاً حرفه‌ای نصب می‌کنند.

نصب غیر اصولی ایزوگام طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی به‌شدت موجب کاهش کیفیت ایزوگام خریداری‌شده شما عزیزان می‌شود. به‌همین خاطر توصیه می‌شود جهت دریافت نتیجه مطلوب از دوام ایزوگام خریداری‌شده خود حتماً به نصب حرفه‌ای آن توجه نمایید و نصب عایق خود را به دست افراد غیرحرفه‌ای نسپارید.

در مجموعه ایزوگام سایوند انواع عایق‌های مورد نیاز شما عزیزان متناسب با نیازشما موجود می‌باشد. درواقع جهت کسب نتیجه مطلوب و قابل‌قبول حتماً باید از عایق‌های متناسب با محیط مورد نظرتان و سایر فاکتورهای مهم در عایق نصب‌شده خود استفاده کنید.

فاکتورهایی از قبیل محیطی که می‌خواهید آن را عایق کنید، انتظاری که از دوام و کیفیت عایق نصب‌شده خود دارید، شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی که در آن قرار دارید و ... مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب عایق مورد نیازتان هستند.

پس از تهیه مرغوب‌ترین و معروف‌ترین برند ایزوگام تولیدی در کشور که درواقع همان برند دلیجان است از نمایندگی آن در کرج و تهران یعنی مرکز ایزوگام سایوند بهترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات نصب ایزوگام خریداری‌شده خود را نیز از این مجموعه معتبر بخواهید. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما ما تماس بگیرید و جهت تهیه بهترین برند ایزوگام در کشور به نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج و تمام مناطق آن مراجعه کنید و اقدام به تهیه عایق مورد نیاز خود نمایید.

لازم به ذکر است که ساکنین محترم تمام مناطق استان البرز از جمله منطقه اندیشه نیز می‌توانند بهترین خدمات ایزولاسیون را از نمایندگی ایزوگام در اندیشه مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند دریافت نمایند.

ساکنین محترم منطقه اندیشه می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ایزوگام دلیجان در اندیشه یعنی مجموعه ایزوگام سایوند مرغوب‌ترین خدمات ایزوگام را از این مرکز معتبر تهیه کنند. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند همچنین خدمات تعویض ایزوگام و یا تعمیر آن را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نکته مهم در دوام طولانی‌مدت ایزوگام نصب‌شده و شرایط استفاده و نگهداری درست از عایق نصب‌شده است. استفاده و نگهداری نادرست از عایق نصب‌شده می‌تواند به‌شدت کیفیت ایزوگام را کاهش دهد. در واقع پس‌از تهیه ایزوگام مرغوب و اجرای نصب اصولی و حرفه‌ای آن شرایط استفاده و نگهداری درست ایزوگام می‌تواند کیفیت و عمر مفید آن را افزایش دهد و در مقابل نگهداری نادرست از عایق نصب‌شده به‌آسانی می‌تواند کیفیت عایق مرغوب و همچنین نصب اصولی آن را به‌شدت کاهش دهد.

 

یکی دیگر از نمایندگی های معتبر و فعال مجموعه ایزوگام سایوند در کرج نمایندگی ایزوگام در مهرشهر است که بهترین و مرغوب‌ترین خدمات ایزولاسیون را به ساکنین محترم این منطقه ارائه میدهد. با دریافت خدمات ایزولاسیون از این نمایندگی معتبر و باسابقه کاملاً آسوده‌خاطر از کیفیت خدمات این مرکز معتبر باشید.

سخن آخر

در پایان میتوان گفت ایزوگام دلیجان امتحان خود را پس‌داده‌است و عنوان بهترین و مرغوب‌ترین ایزوگام موجود در کشور را توسط استفاده کنندگان از این برند ایزوگام کسب نموده است. ایزوگام دلیجان از معروف‌ترین ایزوگام های تولیدی در کشور است که جزء معتبرترین برندهای ایزوگام در بین برندهای مختلف و متعدد می‌باشد.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در تمام مناطق شهر بزرگ‌ کرج نمایندگی این برند معتبر و همچنین سایر برند های معتبر و مطرح تولیدی ایزوگام در کشور همچون ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام صدف بام، ایزوگام بام گستر 117 و ...  را دارا بوده و بهترین خدمات ایزولاسیون و نصب ایزوگام در کرج را به ساکنین محترم استان البرز ارائه می دهد.