سقف متحرک و ثابت شیشه‌ای یکی از نوآوری‌های بشر است که برای استفاده از زیبایی‌های طبیعت در محیط مسقف ابداع شده است. امکان تماشای زیبایی‌های آسمان را برای انسان فراهم می‌آورد. آذران جام یک گروه حرفه ای در سطح جهانی برای اجرای این نوع سقف هاست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مقایسه سقف متحرک شیشه ای و سقف ثابت شیشه ای

شاید گاهی با خود فکر کرده‌اید کاش می‌شد از زیر سقف خانه نظاره‌گر آسمان آبی، حرکت ملایم ابرها، پرواز پرندگان و بارش باران و برف بود. باید گفت این رؤیا به حقیقت پیوسته است. بشر با استفاده از خلاقیت خود، توانسته است سقف متحرک و ثابت شیشه‌ای را جایگزین سقف‌های چوبی، سنگی و سیمانی نماید. از قدیم اسکای لایت یا همان سقف‌های شیشه‌ای برای نورگیر و پاسیوی منازل و گلخانه‌ها کاربرد داشته است. در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌تر، کاربرد این سقف‌ها برای اماکن مختلف توسعه پیدا کرده است.

کاربرد سقف متحرک و ثابت شیشه‌ای

علاوه بر گلخانه‌ها، تقاضا برای استفاده از سقف‌های شیشه‌ای برای اماکنی  نظیر استخرها، بالکن‌ها، ویلاها، تراس رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها برای استفاده از این نوع سقف ها وجود دارد. امکان ارتباط بیشتر با طبیعت اطراف و امکان برنامه ریزی برای استفاده از فضای مد نظر در انواع آب و هوا ، از جمله دلایل محبوب بودن این سقف‌ها است.

 

مزایای استفاده از سقف متحرک شیشه ای و ثابت شیشه‌ای

استفاده از سقف متحرک و ثابت شیشه‌ای در بناها، هزینه مناسبی دارد و در عین حال نمای زیبا و شیکی به بنا می‌بخشد. از آنجا که امروزه در معماری و نمای بناها، شیشه نقش به سزایی دارد استفاده از این نوع سقف سبب می‌شود که نمای بنا، زیباتر شده و ارزش اقتصادی آن نیز بیشتر شود. از طرفی اجرای این مدل سقف توسط گروه صنعتی آذران جام در مدت زمان مناسبی صورت می پذیرد.

از مزایای  مشترک سقف متحرک و ثابت شیشه ای این است که به دلیل ورود نور طبیعی به محیط داخل، استفاده از نور مصنوعی کمتر شده و هزینه مربوط به مصرف برق و انرژی و تأسیسات مربوط به آن کاهش می‌یابد.

با استفاده از سقف متحرک و ثابت شیشه‌ای در بالکن منازل، ویلاها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها می‌توان از نوشیدن چای و قهوه در یک محیط کم سر و صدا و پاکیزه از گرد و غبار لذت برد و در عین حال از زیبایی محیط اطراف نیز استفاده نمود.

کاربرد این سقف‌ها، بنا به دلایل ذکر شده برای استخرها نیز کاربرد فراوانی دارد. استفاده از این سقف‌ها سبب می‌شود که دیگر نگران کثیف شدن آب استخرها نباشیم.

--------------------------------------------------------

دریافت نمونه کار ، مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان توسط متخصصین آذران جام

سایت :

azaranjam.com

شماره تماس:

۰۹۱۹۳۰۷۶۶۰۶

۰۹۹۰۴۴۷۷۰۰۸

--------------------------------------------------------

مقایسه سقف حیاط و استخر متحرک و ثابت شیشه‌ای

سابقه استفاده از سقف‌های ثابت شیشه‌ای بسیار طولانی‌تر از سقف‌های متحرک شیشه‌ای است. از دیرباز استفاده از سقف ثابت شیشه‌ای، برای نورگیر منازل و پاسیو‌ها و گلخانه‌ها کاربرد داشته است.

اجرای سقف ثابت شیشه‌ای، برای اماکن مختلف، گسترش یافته است و از‌ آنجا که مصالح آن ‌زیاد گران قیمت نیست، بسیار پرکاربرد و پرطرفدار شده است. دامنه استفاده از این سقف‌ها به استخرها، بالکن‌ها و تراس‌های اماکن تفریحی و رستوران‌ها توسعه یافته است.

به جز نظافت دوره‌ای شیشه‌های این نوع سقف، هزینه نگهداری آنها زیاد نیست و از آنجا که از متریال شیشه سکوریت مقاوم نیز استفاده می‌شود این نوع سقف ایمنی بالایی دارد.

البته این نکته هم لازم به ذکر است اگر شما سقف متحرک شیشه ای را از طریق گروه صنعتی آذران جام اجرا نمایید ضمن اینکه کیفیت بالایی دریافت خواهید کرد ، هزینه مناسبی نیز پرداخت خواهید کرد.

سقف متحرک شیشه‌ای، یکی از انواع اسکای لایت است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، تنوع کاربرد آن روز به روز بیشتر می‌شود.

یکی از مزایای استفاده از این سقف‌ها نسبت به سقف‌های ثابت این است که با توجه به تغییرات جوی می‌توان سقف را جمع و یا باز کرد. استفاده از این نوع سقف‌ها، برای استخرهایی که در فضای باز اماکن قرار دارند و نیز بالکن اماکن مسکونی، تفریحی و رستوران‌ها کاربرد دارد و گزینه ایده آلی می باشد.

جمع و باز شدن این سقف‌ها توسط موتور‌ها و تجهیزات خاصی صورت می‌گیرد، از این رو اجرای این نوع سقف متحرک نسبت به نوع ثابتد آن، هزینه بیشتری دارد اما اگر به امکاناتی که در اختیار شما قرار داده می شود توجه کنید احتمالا برایتان ارزش داشته باشد که مقداری بیشتر هزینه کنید تا به یک رویا تحقق ببخشید.

ما به شما پیشنهاد می دهیم ابتدا قیمت های آذران جام را دریافت کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید سپس دست به تصمیم گیری بزنید.

--------------------------------------------------------

دریافت نمونه کار ، مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان توسط متخصصین آذران جام

سایت :

azaranjam.com

شماره تماس:

۰۹۱۹۳۰۷۶۶۰۶

۰۹۹۰۴۴۷۷۰۰۸

--------------------------------------------------------

در یک مقایسه کلی سقف متحرک شیشه‌ای با شیشه سکوریت نشکن و سازه گالوانیزه نسبت به سایر سقف‌های متحرک از جنس پارچه‌ای، چوبی و ... ماندگاری و طول عمر بسیار بیشتری دارد. این ترکیب از سقف متحرک (پوشش شیشه سکوریت و سازه گالوانیزه) را که باعث ماندگاری بسیار بیشتر سازه می شود، گروه آذران جام به هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

از بحث هزینه‌های سقف متحرک شیشه‌ای که بگذریم، تنوع طرح و ظاهر زیبای آنها سبب شده است که محبوبیت این نوع سقف‌ها روز به روز افزایش یابد.

با توجه به ویژگی مکانیکی سقف‌های متحرک شیشه‌ای باید از شیشه‌ سکوریت و یا حتی لمینت شده استفاده شود،  تا امنیت بالایی داشته باشد و حتی در صورت بروز حادثه، شیشه‌های شکسته برای ساکنین ایجاد مشکل ننماید. شیشه سکوریت نوعی شیشه است که بسیار سخت می شکند و حتی در صورت شکسته شدن هم تیز نمی شکند.

 همچنین سازه‌هایی که شیشه سکوریت روی آن نصب می شود ، باید از جنس مرغوب و با کیفیت استفاده شود تا برابر باز و بسته شدن سقف مقاومت لازم را داشته باشد. گروه صنعتی آذران جام با ابتکار عمل این سازه ها را از نوع گالوانیزه پیشنهاد می کند و در صورت انتخاب شما به شکل عالی اجرا می نماید. با توجه به این که شیشه سکوریت نشکن عمربالایی دارد ، اگر سازه گالوانیزه نیز انتخاب شما باشد ، سازه هم عمر بالایی خواهد داشت و خیالتان یک بار راحت خواهد شد.

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، طراحی و اجرای این نوع سقف‌ها باید توسط مراکز متخصص و معتبر صورت گیرد. گروه صنعتی آذران جام با استفاده از نیروهای متخصص و زبده خود، در طراحی سقف‌ متحرک و ثابت شیشه‌ای خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد.

این خدمات از قبل از سفارش پروژه توسط شما، با مشاوره و بازدید کارشناسی کاملا رایگان آغاز شده و تا نصب و حتی خدمات پس از فروش به متقاضیان ارائه می‌شود. این گروه صنعتی با تلفیق و ترکیب چندین صنعت، هنر و تکنولوژی، توانسته است، فضای بی‌روح و خشک منازل و آپارتمان‌ها را تبدیل به محیطی زیبا و دلنشین نماید.

-------------------------------------------------------

جهت مشاهده فیلم سقف متحرک شیشه ای روی لینک زیر کلیک کنید

فیلم سقف متحرک استخر

-------------------------------------------------------

از اهداف مهم این گروه صنعتی، برخورداری هم میهنان عزیز از یک خانه زیبا و در عین حال استفاده از زیبایی‌های طبیعت می‌باشد با تجهیزاتی در کلاس جهانی است.

آذران جام در صنعت سقف‌های متحرک از پیشگامان و مبتکران این حیطه بوده و پروژه‌های بسیاری را انجام داده است.

جهت دریافت فیلم و تصاویر نمونه کار، مشاوره تخصصی و بازدید کارشناسی رایگان با متخصصان آذران جام در ارتباط باشید

سایت :

azaranjam.com

شماره تماس:

۰۹۱۹۳۰۷۶۶۰۶

۰۹۹۰۴۴۷۷۰۰۸