پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مانتو از جمله پوشش های ضروری برای خانم های ایرانی است. در این میان مدل مانتو جلو باز جدید و شیک موجب خوش استایل تر و شیک تر شدن شما می شود. شاید خیلی از افراد این گونه تصور کنند که مانتوهای با پارچه های بسیار خاص و گران و با طراحی های متنوع شیک باشند. اما واقعیت امر این است که مدل مانتو دخترانه اسپرت که دارای طراحی ساده هستند؛ زیبایی خود را دارند. برای دوخت و خرید مانتو جدید توجه به مدل آستین مانتو بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب شما را با انواع مانتو جلوباز اشنا می کنیم. همچنین نکاتی را بیان می کنیم؛ تا خرید مانتو اینترنتی را برای شما راحت تر کند.

چنان چه قصد خرید اینترنتی مانتو جلو باز ارزان، شیک و جدید در انواع بلند و کوتاه را دارید؛ مانتو جلو باز دریمیس را در گوگل جستجو کنید و انواع مدل های مختلف مانتو تابستانی، پاییزی و بهاری را مشاهده کنید.

انواع مانتو جلو باز جدید و شیک 1400

با کمی گشتن در فروشگاه ها متوجه انواع مدل های این نوع مانتو خنک و تابستانی می شوید. شما با خرید این مدل آزادی عمل کافی را برای انجام کارهای روزمره خود دارید و در انواع یقه دار و بدون یقه در بازار موجود هستند. شما در بین انواع مدل ها باید با توجه به نوع مراسم و محلی که قصد پوشیدن آن را دارید یکی از شیک ترین مدل های مانتو جلوباز را انتخاب کنید.

بدون شک تمام بانوان برای حضور در هر مراسم و مکانی نیاز به مانتوی مناسب آن فضا را دارند. به عنوان نمونه برای رفتن به دانشگاه به مانتو اسپرت نیاز دارند. از این رو تمامی کارشناسان مد، مانتو را به عنوان یکی از گزینه های مهم و پرتکرار استایل های بانوان می دانند. به همین دلیل در تولیدی ها این نوع لباس به صورت انبوه دوخته و به بازار عرضه می شود و به همین خاطر انتخاب و خرید اینترنتی مانتو تابستانی ارزان قیمت درمیان دنیای از تنوع سخت است. در ادامه شما را با انواع مدل های از مانتو جلو باز شیک آشنا می کنیم.

مدل مانتو دخترانه اسپرت جلو باز

دختران جوان یکی از طرفداران پر و پا قرص مدل مانتو اسپرت هستند و همین امر موجب شده یکی از پرطرفدارترین مدل مانتو دخترانه محسوب شود. از آن جایی که مانتو یکی از پوشش های اصلی برای خانم های ایرانی در بیرون از منزل است؛ انتخاب طرح و رنگ مناسب آن تاثیری زیادی روی جذابیت آن ها دارند. در این میان مدل مانتو اسپرت کوتاه، بلند، دکمه دار جدید، جلو بسته، جلو باز و ۲۰۲۱ از مدل های پرفروش مانتو است. این مدل در مقابل مدل مانتو مجلسی است. 

مانتو جلو باز مجلسی

بیشتر خانم برای شرکت در یک مهمانی رسمی یا برای حضور در مراسم نامزدی و عقد به یک مانتو مجلسی شیک و جدید نیاز دارد. خرید این مدل مانتو جلو باز با خرید اینترنتی مانتو اسپرت تابستانی بسیار متفاوت است. مانتو های رسمی دارای طراحی شکیل تری هستند و زرق و برق بیشتری دارند. مدل آستین مانتو مجلسی از نوع کار شده است.

مانتو نخی جلو باز

مانتو های جلو باز که از جنس نخی و حریر هستند، مناسب برای فصل تابستان هستند. افرادی که به فکر ایجاد یک استایل متفاوت هستند، می توانند از مدل های گلدار و رنگی استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که شما برای داشتن این نوع استایل طرح دار باید بقیه تیپ تان ساده باشد.

نکات مهم در مورد خرید مانتو جلو باز جدید و شیک

مانتوهای جلو باز از جمله مدل های است که به تازگی وارد بازار شده و در همین مدت زمان کوتاه به محبوبیت بالای رسیده است. بیشتر افرادی که به دنبال خرید مدل مانتو دخترانه اسپرت و تابستانی هستند؛ این مدل جوان پسندانه را انتخاب می کنند. اما برای خرید مانتو اینترنتی و ارزان باید نکته های مهمی را در نظر بگیرید.

انتخاب مانتو مناسب با توجه به ویژگی های اندام

برای انتخاب مانتوی جلوباز شما از نظر سنی هیچ محدودیتی ندارید؛ ولی باید فرم اندام تان را در نظر بگیرید. با توجه به این که این مانتو سایز شما را بیشتر از حالت واقعی نشان می دهد؛ به همین دلیل در زمان خرید باید سایز دقیق خود را بدانید. به عنوان مثال اگر شما شکم دارید، باید از مانتوهای کمردار استفاده کنید؛ تا شکم شما را پنهان کند.

خرید مانتو براساس رنگ

رنگ مانتو از جمله عواملی است که کمتر کسی به آن توجه می کند. توجه به این موارد زمان انتخاب رنگ حائز اهمیت است:

  • مناسب ترین رنگ ها برای چهره شما؛
  • استفاده از آن در چه نوع مراسم و فضای؛
  • افراد چاق باید از رنگ های تیره و خانم های لاغر و کشیده باید از رنگ های روشن استفاده کنند.

انتخاب مناسب ترین مدل آستین مانتو

لباس های آستین دار در شیک شدن شما تاثیر بسزایی دارند. در حال حاضر با توجه به گسترش مانتو جلو باز در بازار، استفاده از طراحی های خاص مانند مدل فانتزی در زیبایی این نوع مدل مانتو بهتر است. در ضمن برای مانتوهای مجلسی از مدل آستین مانتو معمولی و بلند استفاده می کنند. در بعضی از مواقع از مدل آستین دو تکه نیز استفاده می شود.

مدل آستین مانتو هم مانند مدل یقه می تواند در ایجاد طراحی خاص مانتو تاثیر زیادی داشته باشد. در گذشته این گونه تصور می کردند که برای داشتن مانتوی خاص باید به سراغ پارچه ها و دوخت های متفاوت بروند یا این که اقدام به خرید مانتو جدید کنند؛ اما در واقع شما می توانید از مانتو های قدیمی خود با کمی تغییر در طراحی مدل استین، در نوع دیگر استفاده کنید. 

جذاب تر شدن استایل تان با خرید مانتو جلو باز شیک و جدید

زیری برای مانتو جلوباز از جمله آیتم های مهم است. اگر مانتوی شما دارای طراحی ساده است؛ باید از زیری با طرح های برجسته و پارچه های زرق و برق دار استفاده کنید. در مقابل اگر لباس شما دارای طراحی شلوغ است؛ باید از زیری ساده و بدون طرح استفاده کنید. برای انتخاب اکسسوری نیز باید این قانون را رعایت کنید.

مانتو جلو باز جدید و شیک از کجا بخرم (بهترین سایت خرید مانتو اینترنتی)

خرید مانتو ارزان و جدید یکی از دلپذیرترین کارها برای هر خانمی است. بررسی ها نشان داده است که در چند سال اخیر بیشتر افراد به خرید غیرحضوری روی آورده اند. خرید آنلاین از جمله قابلیت های است که گسترش تکنولوژی در اختیار افراد می گذارد. شما برای خرید اینترنتی مانتو جلو باز جدید و شیک ارزان قیمت می توانید به معتبرترین فروشگاه اینترنتی خرید مانتو یعنی مزون آنلاین دریمیس مراجعه کنید.

 این وب سایت فروش لباس اینترنتی توسط تیمی جوان و باانگیزه اداره می شود که راحت تر شدن انتخاب لباس و رنگ آن می شود. شما به راحتی می توانید با مزون داران و صاحب لباس به صورت مستقیم تماس بگیرین و از قیمت مانتو جلو باز 1400 مطلع شوید. مزون دریمیس به عنوان مرجع مزون های آنلاین کشور به نشانی اینترنتی www.dreamiss.ir فعالیت خود را در دو بخش فروش لباس نو و دست دوم انجام می دهد.

منبع : https://blog.dreamiss.ir