پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

image_1641822542

تمام علاقه‌مندان به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با مفهوم فالوور آشنایی دارند. در عین حال افراد با کسب و کارهای گوناگون هم بر حسب نیاز خود و تجارتشان سراغ خرید فالوور می‌روند.

فالوور یعنی دنبال کننده. در هر فضای مجازی و سوشال مدیا که در آن امکان و بستر انتشار محتوا برای عموم وجود داشته باشد، شما می‌توانید دیگران را فالو کنید. با فالو کردن یک حساب کاربری، شما محتوای منتشر شده توسط آن اکانت را می‌بینید، می‌توانید آن را لایک کنید، راجع به آن نظر بدهید، با فالوورهای خودتان به اشتراک بگذارید و به طور خلاصه، تعاملی با اکانت مورد نظر داشته باشید.

خرید فالوور اینستاگرام هم یکی از کارهایی است که افراد بر حسب نیازشان دنبال آن می‌روند. با خرید فالوور در واقع شما از یک عامل سوم -مثل سایت‌ها یا شرکت‌های تامین کننده خدمات اینستاگرامی و فضای مجازی- برای تامین تعداد فالوور مورد نیازتان سرویس می‌‌گیرید و آن‌ها متناسب با نوع خدمتشان کاری می‌کنند تعدادی فالوور به پیج شما افزوده شوند. اما گاهی عبارت‌های مشابهی را می‌بینید که شما را برای انتخاب دچار شک می‌کنند. مثلا خرید فالوور واقعی، خرید فالوور فوری، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور اینستاگرامی، خرید فالوور خارجی، خرید فالوور آنی و...

دانستن معنای این عبارات و تفاوتشان با یکدیگر نقش اساسی را در انتخاب تامین کننده ایفا می‌کند. در این مطلب ضمن معرفی فالووریاب به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات مربوط به انواع فالوور واقعی، توضیح بیشتری راجع به انواع فالوور و روش‌های دیگر برای جذب فالوور می‌دهیم.

با رشد و استقبال همه‌روزه از اینستاگرام، در نظر گرفتن این شبکه اجتماعی به عنوان یک دنیای جدید برای گسترش کسب و و کار و کسب درآمد از طریق آن امری پذیرفتنی به نظر می‌رسد. خود اینستاگرام به عنوان یک ویترین برای نمایش محصولات و خدمات مطرح شده و بسیاری از شرکت‌ها، ادارات، کارآفرین‌ها و هر تجارت دیگری بنابه نیاز خودش از آن برای افزایش میزان سود، درآمد و معرفی خودش به افراد بیشتری از جامعه استفاده می‌کند. علاوه بر این، فضای اینستاگرام خودش به تنهایی شغل‌های جدیدی را هم ایجاد کرده است. کارهایی مثل بلاگر بودن، اینفلوئنسری، ادمینی، تولید محتوا و... شغل‌هایی که به نظر می‌رسد درآمد قابل توجهی هم داشته باشند. اما چطور می‌شود در اینستاگرام درآمد بالا داشت؟ جواب این سوال در داشتن تعامل مناسب با فالوورهایتان است. یعنی باید فالوورهایی داشته باشید که پست هایتان را لایک کنند، کامنت بگذارند، آن ها را share کنند. اینجاست که اهمیت واقعی بودن فالوورها مشخص می‌شود. چرا که هیچ فالووری به جر نوع واقعی آن قادر به داشتن فعالیت اینچنینی در اینستاگرام نیست. دانستن همین نکته کافی است که برای افزایش تعداد فالوورهایتان سراغ منابعی بروید که فالوور واقعی برای شما فراهم می‌کنند. فالووریاب یکی از این منابع است که با روشی مطمئن و تضمینی، تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرامی شما را افزایش می‌دهد.

 

چه مدل فالووری بخریم؟

همانطور که گفتیم، فالوور واقعی چیزی است که به آن نیاز دارید تا آمار تعامل پیجتان بالا برود. اما تفاوت فالوور واقعی با فالوور فیک چیست؟

افراد زیادی برای شروع کارشان در اینستاگرام سراغ خرید انواع فالوور می‌روند. درصد زیادی از سلبریتی‌ها، بلاگرها، اینفلوئنسرها، فروشگاه‌ها و ... برای این که در ابتدای کار اعتبار مجازی بیشتری داشته باشند اقدام به خرید فالوور می‌کنند. بنابراین خود مقوله خرید  فالوور کار عجیب یا دور از ذهنی به شمار نمی‌رود. اما این که چه مدل فالووری بخرید خیلی مهم است. این که بدانیم فالوور واقعی بخریم یا کارمان با فالوور فیک هم راه می‌افتد؟ در ادامه به توضیح کارکرد و تفاوت انواع فالوورهایی که به فروش می‌رسند می‌پردازیم.

فالوور فیک اکانتی است که توسط ربات ساخته شده و هیچ گونه فعالیتی در اینستاگرام ندارد. تنها به عنوان یک عدد به تعداد فالوورهای شما افزوده می‌شود. با توجه به همین نکته، اگر تعداد فالوورهای فیک شما زیاد باشد، میزان تعامل (اینتراکشن) پایین می‌آید و همین باعث نزول رتبه پیج خواهد شد.

یکی دیگر از عبارت‌هایی که هنگام جستجو برای خرید فالوور با آن مواجه می‌شویم، فالوور ایرانی یا خارجی است. این مدل فالوورها هم فیک هستند. نهایتا برای انتخاب نام آن‌ها از اسامی ایرانی یا خارجی استفاده می‌شود.

دیگر تفاوت فالوورهای واقعی و فالوور فیک در سرعت جذب آن‌ها است. فالوورهای فیک امکان تزریق یک جا به پیج را فراهم کرده‌اند. اما فالوورهای واقعی بر مبنای جذب هدفمند وارد پیج شما می‌شوند و بنابراین، سرعت افزایش تعداد فالوورهای واقعی کمتر است.

مزیت دیگری که خرید فالوور واقعی دارد، کمتر بودن میزان ریزش در آن است. چرا که روش جذب آن طوری است که افراد با تمایل خودشان شما را فالو می‌کنند و احتمال آنفالو کردنشان کمتر است. اما فالوورهای فیک ریزش دارند و البته حود اینستاگرام هم مخالفت زیادی با آن‌ها دارد و اکانت‌های فیک را حذف یا تعلیق می‌کند. پیج‌هایی که تعداد فالوور فیک زیادی دارند نیز بیشتر در خطر بلاک یا محدود شدن توسط اینستاگرام قرار دارند.

در عین حال برای شروع کسب و کار هر چه تعداد فالوور بیشتری داشته باشید احتمال این که دیگران به شما و پیجتان اعتماد و فالویتان کنند بیشتر می‌شود. فرض کنید شخصی پیج شما را در اکسپلور ببیند. قطعا اول بیو و تعداد فالوورهایتان را بررسی می‌کند بعد تصمیم می‌گیرد فالویتان بکند یا نه. اما باز هم توصیه می‌کنیم که حتی در شروع کار هم سراغ فالوورهای فیک نروید و از روش‌های دیگری مثل تبلیغات، تلاش روی تولید محتوای با کیفیت یا کمپین‌های اینستاگرامی استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که نمی‌شود از آن غافل بود، قابلیت جدید اینستاگرام مبنی بر مخفی شدن تعداد لایک ها و ویوها است. قبلا با مقایسه تعداد لایک و ویو و تعداد فالوورها میزان تعامل و شرایط پیج قابل تشخیص بود. اما با مخفی شدن این موارد، تاثیر تعداد فالوور بر احتمال فالو شدن توسط دیگران بیشتر شده است.

به خرید فالوور اکتفا نکنید!س

یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که داشتن فعالیت و ایجاد تعامل با کاربران دیگر حرف اول را در رتبه‌بندی پیج های اینستاگرام می‌زند. شما باید همزمان با خرید فالوور اینستاگرام واقعی و جذب افراد از طرق مختلف، روزانه پست و استوری کافی در پیجتان بگذارید. به طوری که ارتباطتان با مخاطبان حفظ شود و افراد جدیدی که پیجتان را می‌بینند نیز متوجه به روز بودن و پویایی آن شوند. نگه داشتن فالوور واقعی در کنار جذب فالوور واقعی کلید موفقیت در فضای اینستاگرام و البته سایر فضاهای اینچنینی است.

 

بعد از خرید فالوور صبور باشید

جذب فالوور واقعی امر زمان‌بری است. بهتر است صبور باشید و تمرکزتان را روی فعالیت مداوم و مستمر بگذارید. کاربران اینستاگرام با مشاهده پیج شما و بر حسب این که آیا نیاز آن‌ها را برطرف خواهید کرد یا نه، به طور هدفمند فالویتان می‌کنند. در این شرایط حفظ فالوور هم آسان‌تر می‌شود.

 

معرفی فالووریاب به عنوان نمونه موفق برای خرید فالوور

مجموعه فالووریاب با آدرس https://www.followeryab.com با سابقه و روش کاربردی که برای جذب فالوور در اختیار شما می‌گذارد یکی از بهترین منابع برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام به شمار می‌رود. قیمت مناسب و البته تخفیف‌های ویژه‌ که با توجه به مناسبت‌های گوناگون روی بسته‌های خرید فالوور اعمال می‌شود، خرید مقرون به صرفه و نتیجه دلخواهی برای شما و کسب و کارتان در اینستاگرام به همراه خواهد داشت. کافی است مقدار مورد نیاز فالوورتان را بخرید و بعد فعالیت عادی در پیجتان داشته باشید و باقی کار را به فالووریاب بسپارید.

image_1641822663