پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اختراع تلویزیون را می‌توان از تحولات عظیمی دانست که در زندگی انسان بوجود آمد. برند های ایرانی و خارجی زیادی اقدام به تولید تلویزیون کرده اند که در این میان قطعا نام تلویزیون جی پلاس به گوش شما خورده است. شرکت جی پلاس در ساخت تلویزیون های خود از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده می‌کند و محصولی با کیفیت بسیار بالا و همچنین امکانات متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کیفیت تصویر

کیفیت تصاویر در تلویزیون های جی پلاس بسیار بالا بوده و شما می‌توانید تصاویر را با بهترین کیفیت، از قاب تلویزیون خود مشاهده کنید. قابلیت HDR در این تلویزیون ها به بالا بودن کیفیت تصاویر بسیار کمک می کند. تلویزیون های جی پلاس دارای HDR 10 می‌باشند که رایج ترین نوع HDR است. به زبان ساده تر می توان گفت تلویزیونی که از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند، رنگ ها را بسیار حقیقی و با کیفیت تر از تلویزیون های معمولی، به نمایش می‌گذارد. نکته دیگر درباره کیفیت تصاویر در تلویزیون های جی پلاس، بهره مندی از کیفیت UHD می‌باشد. تلویزیون هایی که کیفیت تصاویر آن ها UHD است تصاویر را با رزولوشنی حدود 4 برابر بالا تر از تلویزیون های Full HD نشان می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این تلویزیون می‌توان به پنل A+ اشاره کرد. وجود این پنل در تلویزیون جی پلاس، نشانگر صفر بودن تعداد پیکسل های خراب و پایین بودن درصد خطا در نمایشگر می‌باشد.

صدای بی نظیر تلویزیون جی پلاس

یکی از مهم ترین ویژگی‌های موجود در تلویزیون‌های جی پلاس، قدرت صوتی عالی آن ها می‌باشد. سیستم صوتی که بر روی تلویزیون های جی پلاس تعبیه شده بسیار با کیفیت و قوی است. این سیستم های صوتی معمولا دو کاناله هستند و از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می‌کنند. تکنولوژی های Surround و Clear voice از جمله قابلیت هایی هستند که قدرت صدای تلویزیون های جی پلاس را به رخ می‌کشند. این ویژگی ها باعث می‌شوند تا صدا کاملا شفاف، بدون هیچ اختلال و نویزی پخش شود. یکی دیگر از قابلیت های صوتی موجود در تلویزیون جی پلاس، کنترل تطبیقی صدا یا Adaptive Sound Control می‌باشد. هنگامی که شما مشغول تماشای یک فیلم یا سریال هستید، متوجه خواهید شد که صدای فیلم به طور خودکار تنظیم شده، کم و زیاد می‌شود. یا زمانی که فیلم شما به قسمت هیجانی خود برسد، صدا بم شده و هیجان بیشتری را به شما القا می‌کند.

کدام سایز تلویزیون جی پلاس را تهیه کنیم؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید تلویزیون باید به آن توجه کنید، سایز تلویزیون است. پیش از خرید این نکته را بررسی کنید که این تلویزیون را برای چه محیط و چه محلی می‌خواهید تهیه کنید؟ اگر قصد خرید تلویزیون برای محیط های کوچک مانند اتاق خواب و یا اتاق کار را دارید، بهتر است تلویزیونی با ابعاد کوچکتررا خریداری کنید یا اگر تلویزیون را برای اتاق نشیمن، سالن کنفرانس و پذیرائی در نظر گرفته اید، باید تلویزیونی با ابعاد بزرگتر خربداری کنید. تلویزیونی را انتخاب کنید که ابعاد آن مناسب با محیط خانه شما باشد. این که تلویزیون شما ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به محیط اتاق داشته باشد و یا برعکس، بسیار کوچک باشد علاوه بر اینکه از نظر ظاهری زیبایی ندارد، باعث اذیت و آزار چشمان شما نیز می‌شود.  تلویزیون‌های جی پلاس از نظر سایز و ابعادی، دارای تنوع بالایی هستند که شما با توجه به نوع نیاز خود می‌توانید آن ها را خریداری کنید.

 

تکنولوژی Time Shift

تکنولوژی Time Shift جزو پر طرفدارترین قابلیت  تلویزیون‌های جی پلاس می‌باشد. با کمک این تکنولوژی می‌توانید در زمان اختلال ایجاد کنید. تصور کنید که در حال تماشای یک فیلم هیجان انگیز و یا یک مسابقه فوتبال هستید. کاری برای شما پیش می‌آید و بخشی از مسابقه را از دست می‌دهید. با قابلیت Time Shift می‌توانید زمان را اندکی به عقب برگردانده و آن قسمت را مجددا مشاهده کنید. ویژگی جابجایی زمان در تلویزیون‌های جی پلاس بسیار کاربردی و پر طرفدار است.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون شما

ویژگی مهم دیگر تلویزیون‌های جی پلاس، وجود سیستم عامل قدرتمند اندروید در آن ها می‌باشد. شما می‌توانید تمامی برنامه‌های مورد نیاز خود و همچنین بازی‌های مختلف را بر روی تلویزیون نصب کرده و از آن ها استفاه کنید. همچنین امکان تماشای فیلم و سریال و جستجو در اینترنت برای شما فراهم می‌باشد.

 

در ادامه به بررسی دو مدل از تلوبزیون‌های پر طرفدار جی پلاس می پردازیم:

تلویزیون جی پلاس 50 اینچ 4K مدل GTV-50MU722S

صفحه نمایش بزرگ، یکی از ویژگی هایی است که اکثر افراد در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند. تلویزیون 50 اینچ جی پلاس 4k مدل GTV-50MU722S با کیفیتی عالی مناسب محیط‌های نسبتا بزرگ طراحی شده است. این تلویزیون قابلیت نصب بر روی دیوار و همچنین قرار گیری بر روی میز به کمک پایه های مخصوص را دارد. تلویزیون 50 اینچ با ابعاد بزرگی که دارد، حس و حال تماشای فیلم و سریال در یک سینمای خانوادگی را برای شما زنده می‌کند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون ها بسیار بالا بوده و همچنین قابلیت ارتقا کیفیت صفحه نمایش نیز در آن ها وجود دارد. سیستم عامل اندروید و کیفیت صدای عالی از ویژگی های این تلویزیون به شمار می‌رود.

تلویزیون جی پلاس 50 اینچ GTV-50MU722S

تلویزیون 43 اینچ جی پلاس GTV-43LU7130S

ابعاد تلویزیون 43 اینچ جی پلاس 4k مدل GTV-43LU7130S مقایسه با مدل قبلی، کمی کوچکتر است و برای محیط هایی با فضای کوچک طراحی شده است. این تلویزیون هوشمند، مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. صرفه جویی در مصرف انرژی و وجود درگاه های ارتباطی پرکاربرد از دیگر ویژگی های تلویزیون 43 اینچ جی پلاس می‌باشد.

تلویزیون جی پلاس 43 اینچ مدل 50MU722S

سخن پایانی

تلویزیون های جی پلاس می‌توانند از لحاظ قدرت با نمونه‌های خارجی به خوبی رقابت کنند. شما می‌توانید روی کیفیت خوب آن ها حساب باز کنید. جی پلاس، تلویزیون های خود را با صفحه های LCD، LED و QLED در اندازه و سایز‌های مختلف تولید کرده است و با هر سلیقه ای می‌توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. شما می‌توانید لیست کاملی از تلویزیون های جی پلاس را در فروشگاه اینترنتی نفیس 24  نمایندگی معتبر جی پلاس است مشاهده کرده و پس از مطالعه مشخصات آن ها، اقدام به خرید کنید.